|
Auteur: |
|
|
under the black sun ofzow |
|
de festivals op with full force na zuigen deze zomer idd "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Met niet de verkeerdste bands, een kleine greep: ACHERON, AZAGHAL, IMPIETY, TAAKE, KERBEROS, SALACIOUS GODS, BAEL, GOSFORTH, MISANTHROPY en vele meer Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Das minder dan vorig jaar met TSJUDER, UNPURE en WATAIN [of gingen die niet door?] |
|
Misschien dat ik er wel heenga, maar wolin fest is prioriteit nr 1 |
|
............en weer weinig mensen die kunnen lezen hier ze had het dus over festivals in nederland, tis vervelend om nar buitenlandse festivals te gaan als je emt een kleine zit die mee moet he Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
is weer zon eind (zit met een kleintje die ook mee moet) als er iemand met de auto gaat en nog plek heeft meld ik me bij deze aan verder hoop ik dat er wat meer lokale bandjes in nederland optreden om het goed te maken kwa festivals bagger de bagger de bagger dringt haar biertje maar weer verder |
|
Death/Black festivals [van niveau] zijn er niet denk ik [in nederland dan]. Slotje? |
|
Is er toevallig ook een site van UtbS, of een mail/postadres waar ik kaarten kan bestellen? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: kijk dat klinkt al stukken interessanter Je moeder. |
|
je moet 9 mei naar de effenaar release party van wumpscut! is OWNAGE! i'm so gothic i'm dead. |
|
quote: idd die bands zijn zeker de moeite waard waar's die festival ? amon amart - bastards of a lying breed |
|
quote: Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote:Het zal helpen als je zegt vanaf "waar". What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Vanuit Zevenaar gat in de buurt van Arnhem |
|
quote:Alleen als je ook nog naar 013 gaat de 21e april. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: dat festival is ergens ver weg in duitsland Je moeder. |
|
quote: ben ik ondertusse achter , ik ga niet naar no mercy dit jaar ben er bijna ieder jaar geweest en heb een kleintje van nog geen jaar die voor het eerst naar een festival mee gaat dus zal ik wel met openbaar vervoer xxXXxx |
|
UTBS inderdaad weer geniale bands dit jaar, verzekerd van een zeer fijn weekend. |
|
blijf checken wat de EHBO deze zomer organiseert! |
|
quote: waarschijnlijk alleen maar KUT-bands op KUT-locaties. Dit slaat nergens op. |
|
das waar, maar het is toch IETS |
Index / Concerten |