|
Auteur: |
|
|
Goeie manga achtige animatie over the matrix, kijken dus! Je kan er nu al 3 afleveringen gratis downloaden, het worden er 9: http://www.intothematrix.com/ "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
weer van die domme manga bagger hoe het ook heet Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Manga rules...iemand Street Fighter Alpha gezien? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
AniMatrix, ik ken 't ja, ultraheersend, niets aan toe te voegen |
|
|
|
Het derde deel vind ik tot nu toe het leukst. Zit wat herkenbaars uit van de film (Trinity en de Agents). Het eerste deel was wel grappig om er achter te komen hoe die oorlog met de robots nu eigelijk is begonnen. |
|
Ruig ff kijken Metal heerst |
|
quote: Het is ANIME , manga zijn strips ! grrr |
|
quote: ik heb het SPEL nog ergens liggen; SF roelt , fuck MK |
|
quote: The animatrix is niet ANIME. De animatrix heeft 2 afleveringen in die stijl getekend, voor de rest is het van alles. Waaronder ook "Final Flight of the Osiris" die is gemodeled. En er is er nog een die getekend is met potlood o.i.d. www.theanimatrix.com en laat ik het woord anime niet meer horen vallen. Dit slaat nergens op. |
|
het is gewoon anime Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Heb de filmpjes vannacht gezien. Inhoudelijk niet altijd even sterk net als The Matrix Reloaded maar visueel interessant. Net of je videoclips zit te kijken (met een beetje muziek ) die iets extra's hebben maar ook geen volwaardige korte films zijn. De Bonus is ook aardig en dan met name de geschiedenis van de anime. |
|
is het de moeite waard om eens te gaan kijken? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
ja "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
lijkt me leuk, wanneer komt t hier uit? |
|
quote: zie die internet site, downloaden maar "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:euhuh met mijn verbinding. ik spreek je over 3 jaar dan wel weer |
|
quote: Dan moet je nog ff wachten "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: |
|
quote: Dat hoeft helemaal niet. Ik had er al een paar gezien via de site i.d.d. maar gisteren zat de dvd gewoon in de 24uurs-automaat van het Filmstation; m.a.w. je kunt het gewoon huren. |
|
quote: Die "final flight..." zag er wel mooi uit, ik ga de rest ook es checken. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: ja logisch, ik heb de dvdrip hier al weken liggen. Als je alleen een waardeloze verbinding heb, dan moet je toch de dvd hebben "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ofcourse, maar voor mij is dat geen optie; ik hou niet van die redelijke/tot matige kwaliteit van een kopietje. |
|
De mijne is iig goed... Vandaag pas binnen... JabberWOCKY OOK!!!!!!!!!! |
|
Ik heb hem gezien...stukje..ben in slaap gevallen Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Index / Algemeen |