|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: kheb er lekker 2 cd's van!! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Stoefert... |
|
quote: Ik ook en al hun demo's, split-tape, promo!!!! |
|
quote: Uber Stoefert! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Dank u, ik heb ook nog live opnames en rehearsaltracks, héhéhé!! |
|
En kan je ook zeggen waar non-uber-truie-stoeferts gelijk ik aan een album van deze heren kan komen ? (k ben namelijk niet zo bedreven in het verkrijgen van "underground" materiaal ) |
|
toen ter tijd heb ik de cd's bij Displeased Disorder gekocht.... meel anders gewoon Rhymes persoonlijk! altijd wel wat te regelen! Succes! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Bart (zang) heeft zeker nog exemplaren liggen van hun CD's. |
|
|
|
quote: Enig nieuws over nieuw materiaal??? twordt weer tijd voor een nieuwe plaat!! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Ik heb die Bart een e-mail gestuurd om te vragen of er nog Cd's waren, maar hij antwoordt niet. Stuur me anders een mail voor de praktische details te regelen naar kurt PUNT camps AT pandora PUNT be |
|
@campske Ik heb je wat info gestuurd via mail. |
|
quote: Vet ! k zal straks ns kijken als ik thuis ben. |
|
Voor het moment hebben we geen label, en ik vrees dat de nieuwe plaat er niet zal komen voor we iets van een platendeal hebben... Anders wel materiaal genoeg liggen! Kom es naar een optreden é als je het een en ander wilt horen |
|
quote: al een platen deal binnen??? kben zeer benieuwd en naar een concertje komen wil ik zeker wel maar dan moeten jullie effe in Stockholm, Zweden komen spelen! I Find That I Am Not There... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |