|
Auteur: |
|
|
WITH A DRAGON's BLAZE festival with Mörk Gryning (Sw), Katafalk (Nl), Fluisterwoud (Nl), Caducity, Worthless, Fleshmould, Thurisaz & Garmenhord at the Steeple, Waregem (Belgium) info: grimgor@skynet.be op donderdag 1 mei dus... [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 07-04-2003 11:34] Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
juist, en wij nemen de klank&belichtign voro ons rekening Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
goed jootie.. moet ik de dommelsch maar weer inladen dan? Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
ben er jaren geleden eens geweest. Ik geloof dat benediction, hammerfall en edge of sanity daar toen speelden. Erg gezellig festivalletje! |
|
Argh...waarom nou weer in België...Nederland wordt wel weer gespaard van leuke festivalletjes dit jaar zeg... |
|
quote:ha in den beginne! Toen het nog open air was, deze keer is't op een andere locatie, en binnen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:nedelrand heeft genoeg leuke concerten, alleen loopt eidereen hier altijd te huilebalken dat het te ver weg is, te duur, geen leuke bands of weet ik want nog meer wat voor een achterlijke redenen om niet te komen... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: als er geen toffe bands naar een festival komen vind ik dat echt wel een goede reden om niet te gaan |
|
gelukkig is het niet allemaal zo saai in Nederland, en speelt op 20 April Skepticism, Pantheïst, Officium Triste en Untill Death Overtakes Me in de Goudvishallen In Arnhem |
|
toch vinden al die huilebalken hier op zwaremetalen het centraal gelegen anrhem TE VER weg om heen te gaan... volgens mij hebben ze wat DNA over... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: -Te ver: Ja, dat kan zeer zeker een probleem zijn als je afhankelijk bent van de trein -Te duur: Daar zeur ik nooit over -Geen leuke bands: Dat is een kwestie van smaak...dat is tevens de voornaamste reden ergens wel of niet heen te gaan Tevens is een groot deel van de mensen alhier nog scholier en die hebben het sowieso al niet al te breed.. Ik reis overigens ook (graag) heel Nederland af tot en met Overijssel, daarna word het me iets te gortig. Maar een leuk black metal festivalletje ofzo in Nederland is er zelden, dat is mijn beklag, qua concerten klaag ik ook niet.. |
Index / Concerten |