|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ikke!!!!!! Tolkien heerst!!! |
|
uhh.....hoeveel? MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
LOTR I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
idd Tolkien Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Dus ik zie jullie op 20 december allemaal in de bios?? heej ruik ik een meeting?? I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Ik heb het boek niet gelezen, maar ik ben wel zeer benieuwd naar de film. Heads I win, tails you lose |
|
Toen ik deze topic zag wist ik al dat ie van jou was steve....oh wat voorspelbaar.Maar een meeting zou wel cool zijn...in Rotterdam natuurlijk DEATH |
|
Ja, een meeting maar hoe dan ook. Ik ga Lotr : Fotr toch al met stevers kijken, toch ? |
|
Zijn jullie een beetje warcraft fans of zo? (Zie avatars) |
|
LoL ja, iedreen opeens War3 avatars I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Mijn avatar is een vette demon-hunter.... |
|
Mijne is een Blademaster Hehe maar hoe dan ook Warcraft heerst gewoon |
|
quote:Foei! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Sorry hoor, ik ben gewoon geen lezer. Het laatste boek dat ik gelezen is Gremlins zo'n 12 jaar geleden. Ik kijk wel veel films. P.S. Jippie met deze post ben ik een "member" geworden en ben ik geen 'junior' meer. [Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 06-09-2001 19:03] Heads I win, tails you lose |
|
quote: Mememe :], vond Adnd the movie niet echt gewedlig, dus khoop nu op een wat betere fantasy-achtige film 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
Oh van wat ik allemaal heb gezien(Trailers,plaatjes enz) kan deze film gewoon GEEN flop worden I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Het enige wat de moeite waard was aan de AD&D film, was de LotR trailer Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Countdown: The Fellowship of the Ring, nog 91 dagen te gaan (Release: 19 December 2001) I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Ik wacht al 3 jaar op de verfilming!!! Dus sinds het gerucht er was en verder niets. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
't is van Peter Jackson, dezelfde regisseur als van o.a. 'Bad Taste', 'Braindead'& 'The frighteners'; 'nuff said! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
NEE!!!!!!! Ik zit dus echt niet op zo'n film te wachten. In een boek 'leef' je volledig in naar eigen gedachten en fantasie. Als je dan zo'n betrekkelijk beperkte film ziet (kan niet anders als je het verhaal kent, ze hebben het over 'het mooiste wat er bestaat' hoe wil je dat in godsnaam verfilmen?!?!) zou je hele fantasie over het boek en verhaal alleen maar op achteruit gaan. Dom dus! |
|
quote: Ja, mooi toeval, ik had dus ook net gehoord dat het van PJ, onze vriend uit N-Zeeland was. Wauw, m'n favoriete boek door één van m'n favoriete regisseurs... Ik ben een gelukkig jongetje... Hoihoihoi! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: dan kijk je de film toch niet, wij wel hoor I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Ik ga normaal nooit naar de bios, laatste films die ik gezien heb zijn Sleepy Hollow en Gladiator, maar dit is er weer een waarvoor ik WEL naar de bios ga. En DUH, boek is altijd beter dan de film... btw ik heb het boek ook niet gelezen, The Hobbit wel... Tja, het is niet alsof ik verder niks anders hoef te lezen en zwem in zeeen van tijd die ik aan lezen zou kunnen besteden of zo... |
|
Ik ga zeker heen,dit jaar,volgend jaar en het jaar daarop. Deel 1,2 en 3 !!!!!! bla...bla...bla... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |