|
Auteur: |
|
|
ZONDAG 13 April € 13,- Open 20.30 u Aanvang 21.00 u Enige show in NL! Doro (D) + Rawhead Rexx (D) Doro is een female warrior, een rockster uit Duitsland met een enorme following. Ze begon met haar band Warlock in 1982 en ging solo vanaf 1989 (en won maar liefst 13 x Best International Female Rock Vocalist). Op haar nieuwe album Fight schreef Gene Simmons (KISS) een nummer en deden Type O Negative zanger Pete Steel en Savatage gitarist Chris Caffery een gastbijdrage. Een eenmalige show in Nederland van haar grote tour door Europa! De Duitse band Rawhead Rexx zal het voorprogramma verzorgen, een band die ROCKT! http://www.patronaat.nl |
|
Warlock jeugdsentiment |
|
*houdt wijselijk den mond dicht* |
|
quote:Tis beter dan Bon Jovi |
|
Tja ik was twaalf en vond het beter dan de dirty dancing soundtrack |
|
quote: Je komt wel met leuke voorbeelden.. Beter dan Bon Jovi en de Dirty Dancing soundtrack! |
|
quote:Hmmmm tis tegenwoordig toch wel moeilijk om eerlijk te zijn zonder afgezeikt te worden. |
|
quote: |
|
quote: |
|
Rawhead is best cool, beetje vicious rumors achtig, geoff thorpe speelt ook mee op hun laatste album! Van DORO ben ik ook niet zo weg HAHAHAHAHA, snap niet hoe die nog platen mag maken, het is niet aardig om dat te zeggen want het schijnt een tof wijf te zijn, maar ik vind dat ze echt niet goed kan zingen! |
|
All we are .. all we are we are we are all .. all we need DORO is een godin en warlock is de hemel Ik, Wil Schuurman |
|
Tja de eerste warlock Lp's zijn wel OK, burningf the witches HAHAHAHA. maar dat solowerk van DORO kan me niet echt bekoren! |
Index / Concerten |