|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
neuh zwaarmetaal was toen die avond erg nuchter dus... hehe komt goed.. ik kom tegen die tijd als ik het niet vergeten ben.... als je me langer dan vandaag kan .. |
|
ik ken je onderhand wel ja ...ik herriner je der wel aan en nu voordat de modjes komen: ONTOPIC!! GRRRR |
|
sja had je maar een fries moeten zijn.. he... bedoelen ze niet per ongeluk west friesland ach volgende keer beter joh.. en anders vinden we ergens wel iets dus |
|
het is belgie hoor, en schagen ligt toch vlakbij jullie? 7 Juni, trapmancomplex |
|
nou je het zegt ja woohoo! |
|
waar ligt schagen dan... topooo heelll slecht hehe... |
|
quote: vanaf Hoorn met de trein: Hoorn=>Heerhugowaard=>richting Den Helder en dan het eerste station... zo'n zit van 40 minuten |
|
jah voor jullie zkr vanaf hoorn en mij vanaf enkhuizen erbij is dus ff langer dan een uur hehe |
|
Voor het Noorden des lands is Gent inderdaad wel ver weg, maar voor midden en zuid Nederland is Gent goed te doen hoor! Vanaf Haarlem is het ongeveer 2 uur en kwartier. Voor de Zeeuwen is het net buiten de deur en voor de Brabanders en Limburgers is het ook goed te doen hoor! |
|
quote: En voor de Belgen zonder auto is het ook ook moeilijk te doen... Man need not kneel before the angels, nor lie in death forever. But for the weekness of the feeble will... |
|
OV is toch goed geregeld van en naar Gent toe. |
|
De zaterdag erop gaat het Fearsome Fest niet door, behoorlijk dronken worden in gent dus. |
|
quote: Laatste trein terug is al rond 23.00 uur... Man need not kneel before the angels, nor lie in death forever. But for the weekness of the feeble will... |
|
En de eerste de dag erna??? |
|
quote: Als we een beetje volk op de been krijgen is dat geen probleem, maar meestal krijg je te horen... bweik... metal... Maar ja, mens leert er mee leven he...; ) Man need not kneel before the angels, nor lie in death forever. But for the weekness of the feeble will... |
|
Hoeveel volk komt er in het algemeen op gigs af daar in the frontline? |
|
zoveel... Man need not kneel before the angels, nor lie in death forever. But for the weekness of the feeble will... |
|
Er is die dag amper metal in Belgie, dus beetje man op de been krijgen moet toch geen probleem zijn. Misschien valt er nog een wedstrijdje bier drinken te regelen. VLAANDEREN - FRIESLAND |
|
Willen jullie zo graag verliezen dan? |
|
Ik zal de jury zijn! |
|
Komt wel goed, wat voor bier is er beschikbaar? |
|
Romy Pils en Sloeber. Vaag maar wel lekker. Vooral de Sloeberkes willen er goed in hakken. |
|
Sloeber bier, hahahaha rare belgen. |
|
En heeft de sloeber en Romy een beetje gesmaakt????? De bands waren errug goed en de sfeer zat er goed in. Hopelijk tot binnenkort en volgend jaar weer de Frontline in de agenda!!!!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |