IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Bound for glory Volgende pagina
Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 07-04-2003 21:13 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Godverdomme dit heerscht echt zwaar, vooral de thrash platen!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-04-2003 21:14 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

mwah, vind er niet zoveel aan eigenlijk... vooral de weinig intelligente boodschap erachter...

Je moeder.

Warrior_of_Odin
Posted 07-04-2003 21:15 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

achach, en ondertussen wel burzum/veles/temnozor/nokturnal mortum luisteren, FOEI

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-04-2003 21:17 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ouwe burzum heeft dat niet dombo, beter boekjes lezen veles heb ik nog geen tekst van bemachtigd en de andere twee vind ik geen ruk aan

Je moeder.

Warrior_of_Odin
Posted 07-04-2003 21:19 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

ach, zo kan ik er nogwel een stuk op 10 opnoemen.,maar BFH hakt er lekker in

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-04-2003 21:20 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ach tis muzikaal gewoon niet mn pakkie an

damn ik hapte best hard net hehehehe

Je moeder.

Warrior_of_Odin
Posted 07-04-2003 21:20 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Klopt, lekker visweer wederom
mjah ik kan het goed waarderen, Hate train rolling en the fight goes on zijn iig erg goede ceedees

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-04-2003 21:21 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

neh thrash is nooit wat voor mij geweest een uitzondering daargelaten...

Je moeder.

Warrior_of_Odin
Posted 07-04-2003 21:23 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

SLAYER! *oude*

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-04-2003 21:24 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

sodom

maaar goed ontopic maar weer hehehe

Je moeder.

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 07-04-2003 21:26 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

bound for glory ( zaterdag bij jouw gehoord toch) , ik vind de stem niet tof, muzikaal wel ok.

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 07-04-2003 21:50 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Glory Awaits

I can't shoot straight unless I've had a pint!

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 07-04-2003 21:51 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

BFG rules!

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 08-04-2003 14:46 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

grmbl

luister nou eens goede thrash erich

death angel
dark angel
exodus
forbidden
flotsam & jetsam
DRI (ouwe)
Slayer (ouwe)
Anthrax (ouwe)
exhorder
nuclear assualt
testament
vio-lence
laaz rockit
destruction
kreator
sodom
morgana lefay
overkill
hypnosia
witchburner
annihilator
megadeth
sepultura
defiance
SOD
sacred reich
metallica
cryptic slaughter
assassin
sacrifice
pantera
nasty savage
iron angel
invocator
infernal majesty
heathen
exciter
bulldozer
piledriver
Artillery
armored angel
demolition hammer
evil dead
onslaught
hirax
vendetta
E-X-E
zo.

enne ontopic:

tgaat wel, niet denderend ofzo, en zoals karnivoor al zei, de boodschap is een beetje jammer

[Dit bericht is gewijzigd door testement op 08-04-2003 14:50]

zzz

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 08-04-2003 15:28 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

heheh mooi lijstje

Warrior_of_Odin
Posted 08-06-2003 17:30 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Last Act of Defiance

Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 11-06-2003 3:38 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

Voor elke NS band een topic maken heerscht best wel opzich

Bound for glory

De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 11-06-2003 17:51 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Nou vind ik Bound for Glory een geweldig band, ik heb ondertussen 5 cd's van de band

(die wel origineel gekocht zijn, in tegenstelling tot het hoogst irritante download volk dat dan gaat beweren dat ze die band ohzo geweldig vinden)

maaruh.... hebben we het hier over dezelfde band?

Thrash? waar haal je dat in godsnaam vandaan ?

Warrior_of_Odin
Posted 11-06-2003 17:55 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

't heeft wel een "thrash" achtige sound maargoed dat noem je dus hatecore
last act of defiance heb ik origineel trouwens, ik ben het met je eens dat als je iets download en het goed vind je het origineel moet kopen

[Dit bericht is gewijzigd door Warrior_of_Odin op 11-06-2003 17:58]

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-06-2003 19:09 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2003 17:51 schreef Poggwyd het volgende:

(die wel origineel gekocht zijn, in tegenstelling tot het hoogst irritante download volk dat dan gaat beweren dat ze die band ohzo geweldig vinden
daar heb ik inderdaad ook een hekel aan.Als je een band zo geweldig vind,koop die cd dan gewoon.
Al dat downloaden helpt de hele scene naar de kloten

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 02-07-2003 19:47 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

heb net wat ervan gedownt om te lusiteren en ik moet zeggen : heerlijke nummers

Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn.

Warrior_of_Odin
Posted 03-07-2003 22:55 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Klopt! geniale muziek.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-07-2003 15:30 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

BFG heerscht zwaar, ik ben er al een paar jaartjes liefhebber van nu, ik heb er een aantal CD's van, Glory Awaits, Behold the Iron Cross, Hate Train Rolling en Last Act of Defiance. Ik heb onlangs ook een shirt van ze gescoord via een vriend van me wat ik toevallig aanheb vandaag; 'Our Voice is Stronger'.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Trotz
Usericon van Trotz
Posted 13-07-2003 16:24 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

No more Jaegermeister?
hehe

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-07-2003 16:29 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

No more Yaegermeister nee, ik ben nog nooit zo zat geweest als een keer van dat spul, in mijn slaap kotsen, levensgevaarlijk. 's Morgens wakker worden en gewoon in je eigen kots liggen.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 13-07-2003 17:51 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2003 16:29 schreef Heiden het volgende:
No more Yaegermeister nee, ik ben nog nooit zo zat geweest als een keer van dat spul, in mijn slaap kotsen, levensgevaarlijk. 's Morgens wakker worden en gewoon in je eigen kots liggen.

hehe dat heb ik ook een keer meegemaakt

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com