|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat heb ik dus helaas moeten missen, vooral ook omdat ik niet wist hoe laat er gespeeld ging worden |
|
gaan er nog mensen? ik denk ik wel ff. |
|
Ik ga toch maar niet S'avonds wel naar de Stort |
|
EN ik mag toch!!! Hehe... EIN-DE-LIJK FREEZE |
|
Ik vind mezelf weer geweldig heb me verslapen en zie dat het al de 30ste is net ff wat mensen gebombardeerd met berichten wat ze gaan doen <==iig |
|
IT LIVES!!! Het was (voor een eerste keer natuurlijk) super! Heb alleen last van natte haren stomme regen FREEZE |
|
1... 2... 3... GAY! Dit slaat nergens op. |
|
quote: FREEZE |
|
Ik twijfelde nog of ik naar binnen zou gaan (verveelde me rot met die regen) maar naar de aanblik op een stuk of 20 14 tot 16 jarigen heb ik maar besloten om meteen naar Ede te gaan. Ede was tof |
|
quote: Ede, wat is er tof aan Ede? Was er een show in de Macky's? So What? Dit slaat nergens op. |
|
euh die zanger van die eerste band....slayne was da geloof ik.... die heb geloof ik iets te vaak naar george van cannibal corpse gekeken.....die gek staat gewoon PRECIES hetzelfde.... maarrehh.goed zijn ze zeker.... |
|
Die zanger van Slayne is overigens een exacte kopie van de zanger van Monolith. |
|
Wie is er nu allemaal geweest en wie was er allemaal in de Stort? (En wie was die desperate man die aan iedere voorbijgangster in zwarte jurk vroeg: "Hallo, ben jij nog vrijgezel? Mooi...ik ook...") |
|
Ik ben naar KoM geweest FREEZE |
|
quote: ..waarin hij ook nog eens Steve DiGiorgio probeert na te doen.. misschien tijd voor een wat minder gespleten persoonlijkheid? |
|
shiit wat een gaye opmerkingen hier... echt jammer |
|
Dit is ook niet het meest heterosexuele metalforum in nederland, nee. |
|
quote:goh je meent het... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |