|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
True Grim Kvlt,Ear butchering black metal uit ons nederland! www.chaliceofhatred.cjb.net Binnenkort een tour met Den Heerschers en misschien een split? |
|
Je moeder. |
|
Heej niet je tourmaatjes afzeiken |
|
Owjah, als iemand een bierviltje, euh.. demo wil, nagashhh@hotmail.com heeft de master cd ergens rondslingeren en maakt wel een copie voor een euro of 3 inclusief post |
|
ik lach alleen maar enneh waarom is marco altijd offline als je hem nodig hebt hehehehe Je moeder. |
|
pff wij zijn beter als jullie |
|
wij heerschten eerder maken jullie wel gebruik van rifjes? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 07-04-2003 23:05] Je moeder. |
|
omdat wij bezig waren iets meer heerschender samen te stellen, en dat kost tijd |
|
karnivoor's bandje heerst meer. No meat is sweater |
|
MEDEDELING: Na een overleg van 10 seconden met karnivoor hebben wij besloten om een SPLIT te doen. Deze zal bestaan uit de re-releases van de demo van COH en Den heerschers en wat bonus materiaal. De naam zal "dubbele heersch!" worden. Verder zullen er in de zomer ook live shows komen! Geinterreseerde labels kunnen zich bij Karnivoor melden. |
|
welk genre ist eigenlijk? grindnoise ofzo? ach what the fuck, alst maak beukt hehehehe Je moeder. |
|
ik heb geen id, ik weet niet eens of we lyrics hebben |
|
wij wel geloof ik maar die slaan vanzelfsprekend nergens op hehe ik heb er zin in Je moeder. |
|
Klopt, ik ook! En als het afgelopen is bestoken we de bezoekers (als die er al zijn) met oak en vazal |
|
zzz |
|
dan heb je meer vazal te draaien dan de rest van het concert bij elkaar hehehehe (jah ben productief ) maar goed, zullen we ff verder lullen op msn Je moeder. |
|
quote: Jij moet ook meedoen kerel |
|
quote: he gozer, heb jij ergens mp3's van vazal? No meat is sweater |
|
heb je msn, dan kan ik wel wat sturen? Je moeder. |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: cutthroat55@warmemail.com als je begrijpt wat ik bedoel.... No meat is sweater |
|
Chalice of Hatred en Den Heerschers tour en split (cd/lp?) word wat hoor nou nou ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
jullie gaan echt te ver zzz |
|
hehe, dat zal wat worden. Maar uiteraard present indied het er ooit van komt.. een dag niet gelachen is een dag niet geleefd Life doesn't get much better than this! |
|
H-K Jawel! zzz |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |