IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : TMDC terug van Europese tour! Vorige pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-06-2003 19:25 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 19:23 schreef MBMarduk het volgende:

Dat lijkt meer op gesmolten metaal wat op een houten tafel is gegoten.

Nee man, dat is sarcastisch!


Pasz
Usericon van Pasz
Posted 03-06-2003 20:05 by Pasz Wijzig reactieProfiel van PaszQuote dit bericht

De bassmeister aan de drugs? Tsk tsk tsk... Vanaf hier is het alleen nog maar downhill!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 07-06-2003 15:31 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 21:06 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
de solo's zijn zieloos

Ik vind persoonlijk TMDC niet de band die een groot woord zou moeten hebben over andermans solo's.


Touché, pussycat!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 07-06-2003 16:10 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2003 15:31 schreef Sporty Voleg het volgende:
Ik vind persoonlijk TMDC niet de band die een groot woord zou moeten hebben over andermans solo's.


ach en wie zijn wij om bands te becritiseren. Ik speel zelf geen enkele noot en commentaar heb ik. Onzin dus, monolith beukt en de arrogantie is slechts vermaak heb ik het idee. Dus waar zeikt iedereen toch over


"This one is older than shit, heavier than time!"


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 07-06-2003 16:40 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ja, ik begin het ook steeds leuker te vinden. Heer Krieg bestaat niet eens.


DER KRIEGMEISTER is een fantastisch nummer trouwens.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 07-06-2003 20:15 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

De grap van dat nummer is dat het helemaal nergens over gaat. Het is slechts een verzameling oude Eternal Conspiracy teksten aangevuld met wat ander textueel afval.

We hebben het expres Der Kriegmeister genoemd om de Duiste pers over de zeik te helpen. Die hebben allemaal nog een WO II syndroom en stonden meteen op de achterste benen.

Sporty, wat is er mis met onze solo's?



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 07-06-2003 20:21 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Hehe, provoceren blijft leuk natuurlijk...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 07-06-2003 20:22 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Duisters zijn idioten



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-06-2003 20:27 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

je hebt je publiciteit alweer gehad; ga nu de energie aub maar weer in de muziek steken


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 07-06-2003 20:34 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Gisteren in Deventer al gedaan

waarom lees je dit eigenlijk?



Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 07-06-2003 20:44 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 1 juni 2003 22:34 schreef TNightmare het volgende:
Het tweede deel van tourverslag van The Monolith Deathcult is online..enjoy..

http://www.lordsofmetal.nl/showspecial.php?id=20&lang=nl

Mooie foto's, het was een hele aangename sfeer zo te zien, de hele tour lang


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-06-2003 20:46 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 juni 2003 20:34 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
...

waarom lees je dit eigenlijk?


Omdat ik daar toevallig ff zin in heb


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-06-2003 22:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2003 20:15 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
De grap van dat nummer is dat het helemaal nergens over gaat. Het is slechts een verzameling oude Eternal Conspiracy teksten aangevuld met wat ander textueel afval.

We hebben het expres Der Kriegmeister genoemd om de Duiste pers over de zeik te helpen. Die hebben allemaal nog een WO II syndroom en stonden meteen op de achterste benen.



als jullie de duitse pers de nekslag willen geven adviseer ik jullie op je volgende cd een carnivore cover te zetten. uitleg overbodig lijkt me.


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 08-06-2003 4:13 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

We hebben een nummer over Oscar Dirlewanger.

dat zet ze op de achterste benen

absoluut!!



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 08-06-2003 4:15 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Heh, daar strax de tourreport gelezen op LOM, "All hail the all-knowing, all-penetrating dildo" Gewldig. Jammer dat het publiek in de Effenaar weer als vanouds lam was...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-06-2003 11:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2003 4:13 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
We hebben een nummer over Oscar Dirlewanger.

dat zet ze op de achterste benen

absoluut!!


aha, maar het zou me wel interesaant lijken hoe jullie een carnivore nummer "upgraden" naar de huidige standaard. of coveren jullie nooit nummers?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 08-06-2003 12:23 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

grappig verslag en wat mensen al wel niet doen voor een tshirtje


"This one is older than shit, heavier than time!"


Imotep
metal drummer
Usericon van Imotep
Posted 08-06-2003 20:44 by Imotep Wijzig reactieProfiel van ImotepQuote dit berichthttp://listen.to/imothep

Ik vond het een leuk verslag om te lezen. Zaten een paar leuke uitspraken tussen

Lijkt me een hele ervaring zo op tour.


blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 10-06-2003 14:24 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2003 20:15 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
We hebben het expres Der Kriegmeister genoemd om de Duiste pers over de zeik te helpen. Die hebben allemaal nog een WO II syndroom
Nederland heeft dat m.i. ook.

quote:
Sporty, wat is er mis met onze solo's?
"Mis" is misschien een groot woord. De eerste keer dat ik jullie zag optreden stond ik vrij dicht bij jou en heb dus vrij goed kunnen zien hoe je soleert. Ik vond het persoonlijk vrij standaard en elke solo leek nagenoeg hetzelfde te zijn. "Piedeliepiedeliepiedeliepiedeliewieieieieieiuwzwiepzwiepzwiep" en dan terug naar de riff. Het voegde voor mij niet iets toe. Een solo zou voor mij een 'kunststukje/versiersel moeten zijn. Jouw solo's kwamen op mij eerder over als verplicht metalgegier. Dat maakt verder niet uit, ofzo; het misstaat niet binnen de composities, maar het is absoluut niet mijn kop thee.

quote:
Op 8 juni 2003 11:44 schreef attila_de_hun het volgende:
of coveren jullie nooit nummers?
"Once upon the cross" was in het begin toch in de set opgenomen?


Touché, pussycat!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-06-2003 14:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2003 14:24 schreef Sporty Voleg het volgende:

"Once upon the cross" was in het begin toch in de set opgenomen?


ik he nog niet het genoegen gehad TMDC live te mogen aanschouwen. gaaf nummer van deicide, maar zouden er geen avontuurlijke covers te verzinnen zijn dan deicide? (carnivore bijv?)


Sater
Usericon van Sater
Posted 10-06-2003 15:01 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Weltbrand speelde laatst live Technophobia van Carnivore. Heersch!


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 10-06-2003 15:16 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2003 14:38 schreef attila_de_hun het volgende:
Gaaf nummer van deicide, maar zouden er geen avontuurlijke covers te verzinnen zijn dan deicide? (carnivore bijv?)
"Running up that hill?"


Touché, pussycat!


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 10-06-2003 23:23 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

We doen puur covers omdat we nog niet genoeg speeltijd hebben van onszelf

Deicide speelden we destijds om dat het zo'n supersimpel nummer is. We hebben er ook nog aangedacht om Black Seeds te coveren, maar dat lag te erg voor de hand.

Deicide is staat nu als toegift en we spelen nu For Victory van Bolt Thrower live, puur omdat we dat een gaaf nummer vinden en we dan niet zo snel moe worden.

Natuurlijk lijken alle solo's op elkaar, ik kan helemaal niet soleren, ik doe maar wat.



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-06-2003 23:43 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

for victory heerst!
of The IVth Crusade


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-06-2003 23:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Bolt Thrower heerscht dikke apenballen van de kachelpijp.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen