|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
De bassmeister aan de drugs? Tsk tsk tsk... Vanaf hier is het alleen nog maar downhill! |
|
quote: Ik vind persoonlijk TMDC niet de band die een groot woord zou moeten hebben over andermans solo's. Touché, pussycat! |
|
quote: ach en wie zijn wij om bands te becritiseren. Ik speel zelf geen enkele noot en commentaar heb ik. Onzin dus, monolith beukt en de arrogantie is slechts vermaak heb ik het idee. Dus waar zeikt iedereen toch over "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ja, ik begin het ook steeds leuker te vinden. Heer Krieg bestaat niet eens. DER KRIEGMEISTER is een fantastisch nummer trouwens. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
De grap van dat nummer is dat het helemaal nergens over gaat. Het is slechts een verzameling oude Eternal Conspiracy teksten aangevuld met wat ander textueel afval. We hebben het expres Der Kriegmeister genoemd om de Duiste pers over de zeik te helpen. Die hebben allemaal nog een WO II syndroom en stonden meteen op de achterste benen. Sporty, wat is er mis met onze solo's? |
|
Hehe, provoceren blijft leuk natuurlijk... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Duisters zijn idioten |
|
je hebt je publiciteit alweer gehad; ga nu de energie aub maar weer in de muziek steken The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gisteren in Deventer al gedaan waarom lees je dit eigenlijk? |
|
quote: Mooie foto's, het was een hele aangename sfeer zo te zien, de hele tour lang Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Omdat ik daar toevallig ff zin in heb The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: als jullie de duitse pers de nekslag willen geven adviseer ik jullie op je volgende cd een carnivore cover te zetten. uitleg overbodig lijkt me. |
|
We hebben een nummer over Oscar Dirlewanger. dat zet ze op de achterste benen absoluut!! |
|
Heh, daar strax de tourreport gelezen op LOM, "All hail the all-knowing, all-penetrating dildo" Gewldig. Jammer dat het publiek in de Effenaar weer als vanouds lam was... |
|
quote: aha, maar het zou me wel interesaant lijken hoe jullie een carnivore nummer "upgraden" naar de huidige standaard. of coveren jullie nooit nummers? |
|
grappig verslag en wat mensen al wel niet doen voor een tshirtje "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik vond het een leuk verslag om te lezen. Zaten een paar leuke uitspraken tussen Lijkt me een hele ervaring zo op tour. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote:Nederland heeft dat m.i. ook. quote:"Mis" is misschien een groot woord. De eerste keer dat ik jullie zag optreden stond ik vrij dicht bij jou en heb dus vrij goed kunnen zien hoe je soleert. Ik vond het persoonlijk vrij standaard en elke solo leek nagenoeg hetzelfde te zijn. "Piedeliepiedeliepiedeliepiedeliewieieieieieiuwzwiepzwiepzwiep" en dan terug naar de riff. Het voegde voor mij niet iets toe. Een solo zou voor mij een 'kunststukje/versiersel moeten zijn. Jouw solo's kwamen op mij eerder over als verplicht metalgegier. Dat maakt verder niet uit, ofzo; het misstaat niet binnen de composities, maar het is absoluut niet mijn kop thee. quote:"Once upon the cross" was in het begin toch in de set opgenomen? Touché, pussycat! |
|
quote: ik he nog niet het genoegen gehad TMDC live te mogen aanschouwen. gaaf nummer van deicide, maar zouden er geen avontuurlijke covers te verzinnen zijn dan deicide? (carnivore bijv?) |
|
Weltbrand speelde laatst live Technophobia van Carnivore. Heersch! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:"Running up that hill?" Touché, pussycat! |
|
We doen puur covers omdat we nog niet genoeg speeltijd hebben van onszelf Deicide speelden we destijds om dat het zo'n supersimpel nummer is. We hebben er ook nog aangedacht om Black Seeds te coveren, maar dat lag te erg voor de hand. Deicide is staat nu als toegift en we spelen nu For Victory van Bolt Thrower live, puur omdat we dat een gaaf nummer vinden en we dan niet zo snel moe worden. Natuurlijk lijken alle solo's op elkaar, ik kan helemaal niet soleren, ik doe maar wat. |
|
for victory heerst! of The IVth Crusade "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Bolt Thrower heerscht dikke apenballen van de kachelpijp. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |