|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
beter idee: vanaf nu is het een algemeen Katafalk topic heerschband uit Groningen check de nieuwe mp3 op www.katafalk.com [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 07-10-2004 22:40] Bruce Banner |
|
quote: Jij krijgt een biertje van me Gaan we hier verder lullen over het nieuwe nr van de promo die we online hebben gezet op www.katafalk.com |
|
al wat bekend over nieuw label? |
|
quote: Waar denk je dat we die promo voor nodig hebben |
|
Inderdaad.. 't is niet echt mijn favoriete band maar dit klinkt zeker goed! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ik wil ooit hun debuut nog es draaien,maar de postbode is wat langzaam.Ik wacht al bijna anderhalf jaar op die plaat... spelfout weggehaald... |
|
quote: Dan bestel je hem gewoon via de site.Dat gaat vast sneller. |
|
quote: Om maar even ouwe koeie uit de sloot te trekken > Nee, ik ben de drummer. Wim Blast het Web, ik blast de trommels. |
|
quote: Euh? |
|
Niet van katafalk, lijkt me Bruce Banner |
|
Katafalk is zeker een heerschband. Goed optreden op Occult. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Bist doe nou motherator wordn doan ofzo? |
|
hey wel even Nederlands spreken, gaarne Bruce Banner |
|
Dan wordt het toch nodig tijd voor wat groningse lessen Lain! [Dit bericht is gewijzigd door Aphrodite op 11-10-2004 14:22] |
|
On topic jij wanneer komt Katafalk weer eens op kruipafstand van Lewenborg spelen? Bruce Banner |
|
quote: Hehe,Niels is em me nog schuldig. spelfout weggehaald... |
|
quote: dat doen we elke week. |
|
? Bruce Banner |
|
Jaja! Wij moeten ook oefenen! Optredens zijn we mee bezig.maar eerst over zes weken (Mischien)een ander bandje in t platform. |
|
quote: tja, lees de originele post maar even na, misschien dat je het dan schnapt... Je vroeg aan Webblaster Wim, of hij ook drummer is, maar dat was vorig jaar.... Em daarom mijn reaktie, nu pas, omdat ik het gister dus pas zag..... ach gut, waarom ga ik het nu ook uitleggen. Laat maar ! Ik heb jullie trouwens wel eens live gezien. Ik was behoorlijk onder de indruk. |
|
Die nieuwe mp3 heerst echt! Waarom doen de downloads van cannonfodder en birthmark 666 op de site het niet? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote:morgen doen ze t weer |
|
jee www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Niks aan 't handje, ze doen het gewoon. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |