IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Thy Disease
Ignored
Usericon van Ignored
Posted 08-04-2003 17:07 by Ignored Wijzig reactieProfiel van IgnoredQuote dit bericht

Kent iemand hier de band Thy Disease. Is een Poolse Death band. Ik vindt ze persoonlijk zo'n beetje het beste van wat tot nu toe heb gehoord in mijn schamele muziekleventje. Voor mp3s en info check dan ff thydisease.prv.pl

Uw mening

[Dit bericht is gewijzigd door Ignored op 08-04-2003 17:08]

Live's a bitch, live's a whore, nothing less nothing more.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-04-2003 10:59 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Yes!
Ik heb "Cold Skin Obsession" nu een paar weken in huis en het is zeker een goeie plaat! De betere Poolse death vermengd met opvallend keyboard werk a la Lux Occulta (ook Pools trouwens).

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Ignored
Usericon van Ignored
Posted 09-04-2003 15:29 by Ignored Wijzig reactieProfiel van IgnoredQuote dit bericht

Het nummer Nihilistic Tranquility vindt ik heel erg goed, zo ook de intro van Blade Intimacy.
Ik heb eigenlijk nog geen cds van beste jongens. Heb alleen wel verscheidene mp3s op de pc. Waar haal jij je cds eigenlijk, want ik woon dan in de buurt van Eindhoven en naar mijn weten heb je hier in de buurt nou niet bepaald een zaak waar ik een beetje redelijke muziek kan aanschaffen.

Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 09-04-2003 15:34 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

Thy Disease maakt lekkere black/death met keyboards. Ik heb hun "Devilish Act of Creation" album, waarop ook een cover van Madonna te horen is, namelijk "Frozen".

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-04-2003 16:18 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2003 15:29 schreef Ignored het volgende:
Het nummer Nihilistic Tranquility vindt ik heel erg goed, zo ook de intro van Blade Intimacy.
Ik heb eigenlijk nog geen cds van beste jongens. Heb alleen wel verscheidene mp3s op de pc. Waar haal jij je cds eigenlijk, want ik woon dan in de buurt van Eindhoven en naar mijn weten heb je hier in de buurt nou niet bepaald een zaak waar ik een beetje redelijke muziek kan aanschaffen.

Deze heb ik toevallig bij Displeased besteld, maar ik koop/bestel ook veel bij mijn plaatselijke platenboer in Joure (is alleen iets duurder). Trouwens ik kom nooit in Eindhoven, dus ik weet niet of je daar ook een goeie muziekzaak hebt. Ik mag niet klagen in ieder geval.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-04-2003 16:18 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2003 15:29 schreef Ignored het volgende:

Deze heb ik toevallig bij Displeased besteld, maar ik koop/bestel ook veel bij mijn plaatselijke platenboer in Joure (is alleen iets duurder). Trouwens ik kom nooit in Eindhoven, dus ik weet niet of je daar ook een goeie muziekzaak hebt. Ik mag niet klagen in ieder geval.

RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 09-04-2003 19:20 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

Ik heb ooit een Madonna cover (Frozen) van Thy Disease toegezonden gekregen op AG. Weet niet of dat dezelfde band is als waar het hier over gaat, maar dat was Black Metal.

Hakkuh

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 09-04-2003 19:30 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Er zullen wel geen meerdere Thy diseases zijn.. laat staan met een madonna cover....

Life doesn't get much better than this!

Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 09-04-2003 19:47 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

*zucht* lees dan eerst het topic goed door

Ignored
Usericon van Ignored
Posted 09-04-2003 19:53 by Ignored Wijzig reactieProfiel van IgnoredQuote dit bericht

Het is inderdaad correct dat Thy Disease een cover van Madonna heeft gemaakt.

RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 10-04-2003 1:44 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2003 19:47 schreef Shun Sacer het volgende:
*zucht* lees dan eerst het topic goed door

Sorry moatje Hoastige spoett is nooit goed!

Hakkuh

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-09-2003 18:50 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik heb vorige week hun CD Cold Skin Obsession binnen gekregen. Had m besteld via Compact Mail eind april, en nu dus pas gehad. Hij klinkt erug goed. Moest in het begin denken aan behemoth, vooral de zang dan en tja, ook polen hee. Hij zal nog wel een tijdje in me CD-speler blijven zitten.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com