|
Auteur: |
|
|
Yes! Ik heb "Cold Skin Obsession" nu een paar weken in huis en het is zeker een goeie plaat! De betere Poolse death vermengd met opvallend keyboard werk a la Lux Occulta (ook Pools trouwens). Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Het nummer Nihilistic Tranquility vindt ik heel erg goed, zo ook de intro van Blade Intimacy. Ik heb eigenlijk nog geen cds van beste jongens. Heb alleen wel verscheidene mp3s op de pc. Waar haal jij je cds eigenlijk, want ik woon dan in de buurt van Eindhoven en naar mijn weten heb je hier in de buurt nou niet bepaald een zaak waar ik een beetje redelijke muziek kan aanschaffen. Live's a bitch, live's a whore, nothing less nothing more. |
|
Thy Disease maakt lekkere black/death met keyboards. Ik heb hun "Devilish Act of Creation" album, waarop ook een cover van Madonna te horen is, namelijk "Frozen". |
|
quote: Deze heb ik toevallig bij Displeased besteld, maar ik koop/bestel ook veel bij mijn plaatselijke platenboer in Joure (is alleen iets duurder). Trouwens ik kom nooit in Eindhoven, dus ik weet niet of je daar ook een goeie muziekzaak hebt. Ik mag niet klagen in ieder geval. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Deze heb ik toevallig bij Displeased besteld, maar ik koop/bestel ook veel bij mijn plaatselijke platenboer in Joure (is alleen iets duurder). Trouwens ik kom nooit in Eindhoven, dus ik weet niet of je daar ook een goeie muziekzaak hebt. Ik mag niet klagen in ieder geval. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik heb ooit een Madonna cover (Frozen) van Thy Disease toegezonden gekregen op AG. Weet niet of dat dezelfde band is als waar het hier over gaat, maar dat was Black Metal. Hakkuh |
|
Er zullen wel geen meerdere Thy diseases zijn.. laat staan met een madonna cover.... Life doesn't get much better than this! |
|
*zucht* lees dan eerst het topic goed door |
|
Het is inderdaad correct dat Thy Disease een cover van Madonna heeft gemaakt. Live's a bitch, live's a whore, nothing less nothing more. |
|
quote: Sorry moatje Hoastige spoett is nooit goed! Hakkuh |
|
Ik heb vorige week hun CD Cold Skin Obsession binnen gekregen. Had m besteld via Compact Mail eind april, en nu dus pas gehad. Hij klinkt erug goed. Moest in het begin denken aan behemoth, vooral de zang dan en tja, ook polen hee. Hij zal nog wel een tijdje in me CD-speler blijven zitten. |
Index / Heavy Metal |