|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Volgens mij is dit nummer van de Mamma's and the Pappa's, niet de Beach Boys. |
|
quote: ik heb 2 versies gedownload inmiddels. 1 daarvan is inderdaad van de Mamma's and the Pappa's, de ander van de Beach Boys. Ik weet echter niet wie eerder was Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ik denk de mamma's en pappa's. De credits voor dit nummer staan op naam van Phillips, dit is een van de leden van de pappa's |
|
quote: je hebt mail! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik moet zeggen dat dit een band is(en blijft meen ik) die ik geen reet aan vind ook al speelden ze Twarres na. Één van de meest overschatte bands van de laatste jaren... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
overschat? het is volgens mij best wel onbekend... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Dat zegt dus nog meer... Onbekend en toch overschat. Doe het ze eens na. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
juist ja... mooie avatar trouwens one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Niet lullen doomie-boy. SAUU is een geweldige plaat. Jij hebt gewoon geen smaak. Ga maar lekker naar bands luisteren die een 2 krijgen in de Aardschok I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Deze prut zal vast wel 90 punten krijgen van Anita Troel... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Was zij ook niet diegen die bij Rev. Bizarre zei dat er wel wat meer tempo in mog |
|
75 zou wel terecht zijn lijkt mij.. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Punten geven zuigt en is absoluut niet representatief ... Je vergelijkt dan appels met eieren. |
|
quote: Moet haast wel. Wat een grap. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Er is daar echt niemand met een beetje doomkennis he .. de prutsers |
|
En Jack Frost is weer back together! (zie FP) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Sourvein kreeg ook al 20 punten van prutser Verhuysen... |
|
Aardschok zuigt als het om doom-metal gaat! Tenzij je toevallig het favoriete bandje bent van Dre (Candlemass/Trouble). Dan pas kan je rekenen op een artikel en een fatsoenlijke cd bespreking. Klagen (met goed onderbouwde argumenten)helpt ook niet. Voor fatsoenlijke en EERLIJKE metal is blijkbaar geen plaats in de Aardschok |
|
quote: En jij durft je de Voice of Doom te noemen??? : |
|
quote:De demo van mijn overleden band moet nog gereviewed worden daar .. ben benieuwd wat ze er van zeggen ... zal wel negatief worden ... |
|
denk dat dat nog wel mee zal vallen bij Anita one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:hmm .. weeknie .. nha ja, we bestaan toch al niet meer |
|
Ik heb de cd 'Gloom Rock Asylum' eindelijk weten te bemachtigen. De nieuwste is bij Displeased te bestellen, maar weet iemand hoe ik aan de oudere cd's kan komen, anders dan bij de band zelf te bestellen? this user is dead |
|
Ik heb inmiddels Gloom Rock Asylum een tijdje in m'n bezit, en ik moet zeggen, hoe vaker ik het luister hoe meer ik het ga waarderen! Ik denk dat ik binnenkort ook eens op zoek moet naar die andere albums, want als het net zo gaaf is als dit moet ik dat natuurlijk even aanskaften. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |