|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
ze gingen toch geen mailorder meer doen na al die gestolen pakketjes vorig jaar? nou ja ze doen maar |
|
quote: Die shop en dat label stonden toch los van elkaar Ik dacht dat ze gewoon besloten hebben om de boeken neer te leggen (Iemand meer uitleg? Mordheim misschien?) Die shop, please dat die niet dicht gaat, aaaargh. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: hoelang duurt de post naar duitsland eigenlijk gemiddeld? heb daar nu ook een bestelling staan, heb het geld vrijdag op de bus gedaan. Je moeder. |
|
quote: Met priority duurt het 2 tot 3 (werk)dagen anders 3 tot 6. Maar zelfs met priority zijn ze instaat er 9 dagen over te doen om je brief aan te laten komen. Ik heb een paar keer gehad dat pakjes die uit Duitsland kwamen en met economy-mail waren verstuurd eerder aankwamen dan de pakjes die met priority/premium-mail waren verstuurd. Maar soms heb je geluk en dan stuur je je geld op maandag en heb je de eerst volgende zaterdag je spullen al binnen. Maar dat dingen zo erg mee zitten komt (helaas) maar zelden voor. ~ We are a virus with shoes |
|
ah oke, dan weet ik hoelang ik geduld moet hebben Je moeder. |
|
displeased is wel goed. ze missen alleen een paar bands. Als je alternatieven opgeeft is het wel snel. Heb daar nu een stuk of 10-15 x besteld en altijd prima verlopen. Bij de large bestel ik altijd een lading cd's van de pricekillars brutalo (ofzoeits) want ik krijg er toch maar een paar. Duurt wel lang. Als je een cd MOET hebben zit je te wachten en te wachten. Je kunt hem dan niuet ergens anders gaan bestellen anders krijg je hem misschien 2 maal. en vervolgens krijg je niets meer..... Verder is de large wel oke!? Ik krijg ook altijd lijstjes van no colours opgestuurd. Een wonder want naam adrse en woonplaats lijken er wel op maar kloppen niet. Ik heb er nooit wat besteld en het is dus een raadsel hoe ze aan mijn adres komen. Heb er nooit wat besteld vanwege het uiterlijk van het foldertje... Nuclear blast heb ik 1 wat bij besteld wel oke en hadden niet alles. Ben wel van plan het binnenkort nogmaals te doen. Vanwege de gode prijzen. Wat voor vlees zit er in die toverrijst? |
|
quote: Ik zou even een Helheim CD bestellen. Hebben ze helemaal niks van! Toch wel een naam in het genre dacht ik...maar ze zijn wel goed, heb nooit problemen met ze gehad. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Van mijn kant een korte verklaring, later meer: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=694028 |
|
...en tevens de reacties erop rivendell records, misschien betrouwbaar (iemand ervring mee?) maar nogal prijzig http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=696144 Je moeder. |
|
ik vond deze pagina uit Zweden, ze zijn niet zo duur, iemand ooit al eens iets besteld? http://www.nocturnalblasphemy.cjb.net/ I welcome you to a world pitch black |
|
Graf Rex., ik ben het nu ECHT zat. Ook NSP is weleens langzaam, maar wij hebben tenminste nog het fatsoen in onze donder om e-mail te beantwoorden. Ik wil zsm het geld voor die twee ep's en die cd van je ontvangen! Of anders stuur je de hele rotzooi maar terug. Godverdomme man, als je nou gewoon terugmailt kun je met elke kutsmoes bij me aankomen, maar probeer niet alles te ontlopen. En nee, ook prive-omstandigheden kunnen niet de oorzaak zijn van het niet posten van een lullige envelop. Ik hoor het wel. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
heb jij mijn spul opgestuurt? |
|
quote: [Off topic]Hey, heb je de demo ontvangen, en die van jou al op de post gedaan?[/off topic] |
|
[off topic] heb demo ontvangen jah! dank. heb procyon-x en The dreaming nog niet gedaan omdat ik pas gisteren alle troep van mijn muziek naar me nieuwe huissie heb gebracht. ik stuur het ergens in de loop van volgende week op[/off topic] |
|
toppie |
|
quote: is onderweg ja. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
great! |
|
LET OP!!! Ik weet niet wie van jullie vaak trade, maar veel traders die ik ken en ikzelf kregen de afgelopen dagen een e-mail van iemand met de nick "Ondskapens Blast". Deze kerel heeft een lijst met al het vinyl wat je ooit wilde hebben en bood mij vinyl aan van Fleurety, Dimmu Borgir, Mysticum en Monumentum voor 100 euro (een koopje). Echter, vertrouw hem niet! Dit is namelijk weer eens zo'n kanker-rip-off. Hij komt uit Letland en heeft de lulsmoes dat zijn platenzaak failliet is gegaan, maar dat is natuurlijk de grootst mogelijk bullshit. Stuur je zuurverdiende pleuro's dus niet naar deze low-life op! Dit mailde hij na mijn beschuldigingen en het verzoek aan hem om eerst zijn deel op te sturen: what's wrong with you people.you're a second person during 30 minutes who talk this way.please explain we're in net for month.we never had webshop or something before.i just don't get it.we had only store.what's going on there? who are these people who talk that way. [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 01-05-2003 18:05] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
kent iemand http://www.life-mailorder.de/page/index.php ?? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Helaas lopen er teveel van zulke eikels rond in de muziekwereld.Afschieten die eikels Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: echt niemand? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ziet er wel uitgebreid uit iig. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: en nu? Je moeder. |
|
Shiver records (now RIP, luckily) never did for their bands what they promised |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |