|
Auteur: |
|
|
Dat zal het niet wezen, maar je moet toegeven dat je wel opvalt en dus kijken de mensen naar je I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ja, hmzzzzzzzzz Het kan zeker dat je raar aangekeken wordt... Wat moet ik daar nu over zeggen????! |
|
Normaal?? ach wat is normaal, enkel een begrip I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Ach joh, wat jij op zo'n concert meemaakt maken al die gasten waarschijnlijk de rest van alle dagen mee. Mad Maikie |
|
quote: Nou één van de leukste dingen vindik : opvallen. En ik moet nageven dat je dr dan toch behoorlijk in slaagt op een concert!! Dus kzou zeggen: kort laten, die haren...!! Nee, ff serieus nu: je mag er gewoon bij lopen hoe je wil, wat natuurlijk positieve en/of negatieve reacties kan uitlokken, maarja, ik stoor me al hééél lang nie meer aan die boze blikken. |
|
Hmm ... ik heb wel lang haar ... maar ik ga ook niet altijd meer met een metal outfit naar concerten toe .... ik heb er geen problemen ... ik schijt op mensen die dat wel hebben . |
|
Worden ze lekker ook vreemd aangekeken met die drol in hun haar. Mad Maikie |
|
Lol. Dead things grow from deep inside... |
|
ik heb er ook zeker geen problemen mee ofzo, maar het viel me gewoon op, maar dat zal het wel zijn dan, dat opvallen.. ach ja.. als het metalgevoel maar in je zit dan maakt het niet uit hoe je er bij loopt met0l! |
Index / Algemeen |