|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Kamer vinden in Nijmegen makkelijk .. hmm .. ik heb andere verhalen gehoord, maar een aantal mensen hier komt uit die buurt (ikke niet, ik ben een superstoeretukker) |
|
vast wel makkelijker dan in amsterdam, jantje... HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote: ja dat zeker I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Maar Amsterdam vind ik ook een kutstad |
|
quote:agreed HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote: ghe ghe Enschede is veel leuker |
|
opdonderen man, Amsterdam heerst, tenminste wat te doen daar! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Teveel te doen ... Enschede is relaxed, Amsterdam te trendy en opgefockt |
|
quote: HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
mensen het gaat over nijmegen he kom vrijdag kijken zou ik zeggen Je moeder. |
|
nijmegen is ok, maar arnhem is beter... kamer vinden is moeilijker in nijmegen dan in arnhem... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote:Hmm, ik ben opgegroeid in een dorpje in de buurt van Arnhem, vond Arnhem altijd maar saai en ranzig vol met vervelend volk. |
|
kom mijn hele leven in anrhem en vindt het meer heersen als nijmegen... maargoed.. zit wel in nijmegen op school en ben er ook regelmatig te vinden na schooltijd in verband met alcoholmisbruik... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Nijmegen vind ik ook bagger hoor Allebei eigenlijk evenveel .... |
|
Maar kunnen jullie wat meer vertellen over de metal/grind/punkconcerten daar? Wordt er in die buurt nog wat georganiseerd en komt daar dan nog een beetje (leuk) volk op af? En een kamer zoeken valt dus nog niet echt mee???? Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
over het algemeen kun je je gewoon inschrijven bij veel makelaars (lijkt me tenminste), dat kost wel iets maar is je kans groter dan bij een organisatie (puntensystemen ). en kom vrijdag naar de staddijk, dan zie je wel wat leuks hehe Je moeder. |
|
fluisterwoud joepie |
|
gaaf he Je moeder. |
|
ontzettend, heb altijd de neiging om ze te missen |
|
Aangenaam wonen 024-3502983 Akku kamerbureau 024-3615477 KBS 024-3221412 SSHN 024-3594939 Wibeco 024-3773495 Je moet je nu al laten inschrijven hoor. ook goed->www.kamernet.nl Verder zijn er in Arnhem meer concerten dan in Nijmegen, maar in Nijmegen kun je weer normaal doorzakken. |
|
1. je zit met een beetje pech de komende twee jaar nog bij je ouders. 2. Ze ontslaan aan het einde van dit semester een kwart van de docenten aan onze sociale faculteit, dus ga naar Amsterdam. |
|
quote: Meer concerten in Arnhem? Uh-huh...als er een stad in Nl is waar ze erg hun best doen om podiumkunsten weg te bezuinigen is het Arnhem wel. Verder heb ik meer mensen in Amsterdam aan een kamer zien komen dan in Nijmegen. En leuke metaltoko's....Je hebt er de Backstage en de Genesis. En ik had gehoord (geruchten?) dat het de een tegen de ander is en dat Genesisfiguren zichzelf veel cooler vinden. Ofzo. Qua concerten veel Doornroosje en de rest heb ik al een tijdje niet meer bijgehouden. Ik weet niet hoe het met de Staddijk zit en of 042 uberhaupt nog bestaat. Qua studentenhuisvesting is Arnhem makkelijker maar niet simpel. Qua gewone huisvesting is het net zo stront als de rest van Nl. Metaltoko's....Stortebeker, Streetcafe. En nog een hoop harde-muziek-maar-net-geen-metal. Concerten: Willemeen en Goudvishal (laatste is een stuk aktiever). Aangezien ik Arnhems ben vind ik Arnhem leuker, maar Nijmegen vind ik ook zeker niet slecht toeven. |
|
quote: Je moeder. |
|
quote: Daar (de genisis) zitten inderdaad een aantal omhooggevallen muzikanten die zichzelf erg geweldig vinden |
|
nee in de backstage gaan zitten met die ouwe lullen krijs muziek (ben geen vaste genesis ganger hoor) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |