IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Mensen uit Nijmegen???? Volgende pagina
MyDyingSic
I Kill Christians In The Name Of Lucifer
Usericon van MyDyingSic
Posted 09-04-2003 13:37 by MyDyingSic Wijzig reactieProfiel van MyDyingSicQuote dit berichthttp://www.karpenoktem.tk

Hallo,
ik ben Francisca en kom uit Katwijk. Ik heb dit jaar examens en wil volgend jaar beginnen met de studie sociologie.
Aangezien het voor mij beter zou zijn om niet thuis te blijven wonen wilde ik deze studie misschien in Nijmegen gaan volgen omdat het hier misschien makkelijker is om een kamer te vinden.
Ik d8 eerst aan Amsterdam, maar dat betekent dan waarschijnlijk nog een jaar thuisblijven...
Kunnen mensen mij misschien wat vertellen over Nijmegen? Hoe makkelijk kan ik daar aan een kamer komen/hoe duur gemiddeld?
Hoe is de stad zelf en hoe staat het daar met de concerten/metalscene?
Zijn er misschien ook mensen die zelf studeren aan de universteit van Nijmegen?


Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2003 13:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kamer vinden in Nijmegen makkelijk .. hmm .. ik heb andere verhalen gehoord, maar een aantal mensen hier komt uit die buurt (ikke niet, ik ben een superstoeretukker)


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 09-04-2003 13:47 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

vast wel makkelijker dan in amsterdam, jantje...


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 09-04-2003 13:48 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2003 13:47 schreef Arachnia het volgende:
vast wel makkelijker dan in amsterdam, jantje...

ja dat zeker


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2003 13:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maar Amsterdam vind ik ook een kutstad


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 09-04-2003 14:03 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2003 13:49 schreef Jenje het volgende:
Maar Amsterdam vind ik ook een kutstad
agreed


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2003 14:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2003 14:03 schreef Arachnia het volgende:
agreed

ghe ghe
Enschede is veel leuker


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-04-2003 14:05 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

opdonderen man, Amsterdam heerst, tenminste wat te doen daar!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2003 14:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2003 14:05 schreef 0Tolerence het volgende:
opdonderen man, Amsterdam heerst, tenminste wat te doen daar!

Teveel te doen ...
Enschede is relaxed, Amsterdam te trendy en opgefockt


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 09-04-2003 14:17 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2003 14:04 schreef Jenje het volgende:
ghe ghe
Enschede is veel leuker


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-04-2003 14:18 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

mensen het gaat over nijmegen he

kom vrijdag kijken zou ik zeggen


Je moeder.


VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 09-04-2003 14:52 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

nijmegen is ok, maar arnhem is beter...


kamer vinden is moeilijker in nijmegen dan in arnhem...


Heaven, once so proud, look as it comes down


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2003 15:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2003 14:52 schreef VUIG het volgende:
nijmegen is ok, maar arnhem is beter...


kamer vinden is moeilijker in nijmegen dan in arnhem...
Hmm, ik ben opgegroeid in een dorpje in de buurt van Arnhem, vond Arnhem altijd maar saai en ranzig vol met vervelend volk.


VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 09-04-2003 15:07 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

kom mijn hele leven in anrhem en vindt het meer heersen als nijmegen...

maargoed..

zit wel in nijmegen op school en ben er ook regelmatig te vinden na schooltijd in verband met alcoholmisbruik...


Heaven, once so proud, look as it comes down


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2003 15:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2003 15:07 schreef VUIG het volgende:
kom mijn hele leven in anrhem en vindt het meer heersen als nijmegen...

maargoed..

zit wel in nijmegen op school en ben er ook regelmatig te vinden na schooltijd in verband met alcoholmisbruik...

Nijmegen vind ik ook bagger hoor
Allebei eigenlijk evenveel ....


MyDyingSic
I Kill Christians In The Name Of Lucifer
Usericon van MyDyingSic
Posted 09-04-2003 21:03 by MyDyingSic Wijzig reactieProfiel van MyDyingSicQuote dit berichthttp://www.karpenoktem.tk

Maar kunnen jullie wat meer vertellen over de metal/grind/punkconcerten daar?
Wordt er in die buurt nog wat georganiseerd en komt daar dan nog een beetje (leuk) volk op af?
En een kamer zoeken valt dus nog niet echt mee????


Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-04-2003 0:52 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

over het algemeen kun je je gewoon inschrijven bij veel makelaars (lijkt me tenminste), dat kost wel iets maar is je kans groter dan bij een organisatie (puntensystemen ).

en kom vrijdag naar de staddijk, dan zie je wel wat leuks hehe


Je moeder.


natassja
Usericon van natassja
Posted 11-04-2003 17:57 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

fluisterwoud joepie


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-04-2003 3:52 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

gaaf he


Je moeder.


natassja
Usericon van natassja
Posted 12-04-2003 13:26 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

ontzettend, heb altijd de neiging om ze te missen


WXena
Usericon van WXena
Posted 13-04-2003 18:15 by WXena Wijzig reactieProfiel van WXenaQuote dit bericht

Aangenaam wonen 024-3502983
Akku kamerbureau 024-3615477
KBS 024-3221412
SSHN 024-3594939
Wibeco 024-3773495

Je moet je nu al laten inschrijven hoor.
ook goed->www.kamernet.nl

Verder zijn er in Arnhem meer concerten dan in Nijmegen, maar in Nijmegen kun je weer normaal doorzakken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-04-2003 19:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

1. je zit met een beetje pech de komende twee jaar nog bij je ouders.

2. Ze ontslaan aan het einde van dit semester een kwart van de docenten aan onze sociale faculteit, dus ga naar Amsterdam.


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 13-04-2003 20:10 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

quote:
Op 13 april 2003 18:15 schreef WXena het volgende:
Aangenaam wonen 024-3502983
Akku kamerbureau 024-3615477
KBS 024-3221412
SSHN 024-3594939
Wibeco 024-3773495

Je moet je nu al laten inschrijven hoor.
ook goed->www.kamernet.nl

Verder zijn er in Arnhem meer concerten dan in Nijmegen, maar in Nijmegen kun je weer normaal doorzakken.


Meer concerten in Arnhem? Uh-huh...als er een stad in Nl is waar ze erg hun best doen om podiumkunsten weg te bezuinigen is het Arnhem wel.

Verder heb ik meer mensen in Amsterdam aan een kamer zien komen dan in Nijmegen.

En leuke metaltoko's....Je hebt er de Backstage en de Genesis. En ik had gehoord (geruchten?) dat het de een tegen de ander is en dat Genesisfiguren zichzelf veel cooler vinden. Ofzo. Qua concerten veel Doornroosje en de rest heb ik al een tijdje niet meer bijgehouden. Ik weet niet hoe het met de Staddijk zit en of 042 uberhaupt nog bestaat.

Qua studentenhuisvesting is Arnhem makkelijker maar niet simpel. Qua gewone huisvesting is het net zo stront als de rest van Nl. Metaltoko's....Stortebeker, Streetcafe. En nog een hoop harde-muziek-maar-net-geen-metal. Concerten: Willemeen en Goudvishal (laatste is een stuk aktiever).

Aangezien ik Arnhems ben vind ik Arnhem leuker, maar Nijmegen vind ik ook zeker niet slecht toeven.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-04-2003 23:35 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 12 april 2003 13:26 schreef natassja het volgende:
ontzettend, heb altijd de neiging om ze te missen




Je moeder.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-04-2003 11:03 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 20:10 schreef Killing Zoe het volgende:

En leuke metaltoko's....Je hebt er de Backstage en de Genesis. En ik had gehoord (geruchten?) dat het de een tegen de ander is en dat Genesisfiguren zichzelf veel cooler vinden.

Daar (de genisis) zitten inderdaad een aantal omhooggevallen muzikanten die zichzelf erg geweldig vinden


natassja
Usericon van natassja
Posted 14-04-2003 11:09 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

nee in de backstage gaan zitten met die ouwe lullen krijs muziek

(ben geen vaste genesis ganger hoor)


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen