|
Auteur: |
|
|
Op 27 juni samen met Cliteater(NL) and Cerebral Turbulency(CZ). het is een exclusief Belgisch optreden T'is maar dat je het weet. zal vet zijn. www.thefrontline.be rulllllllllllllleeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzz |
|
wat enig... |
|
Dead infection speelt ook in Nederland (Horst dacht ik een showtje) Ben benieuwd hoe het klinkt na al die jaren. En of Jaro nog steeds zoveel Spiritus wodka zuipt. (zelfgemaakte zooi! KILLER!!!) Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
in horst?! |
|
quote: Kzal me wel weer vergist hebben. Bier van gister zit nog in m'n kop. Laat nog wel weten waar... Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Volgens mij is/was het de bedoeling om ze ook in Panningen (JC Metro) te laten spelen maar 100% zeker weet ik dat niet. |
|
quote: Zat ik er toch niet ver naast dan... Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Van Wilhelminastraat 44a - Panningen NL Naar Horst NL Afstand 26,0 km. Reisduur 00:27 om precies te zijn! |
|
Het is zeker in Panningen!!! Zaterdag 28 Juni: Dead Infection Cliteater Cerbral Turbulency Entree en start volgen zo snel mogelijk.. Hou de site van de metro maar goed in de gaten, zal er over niet al te lange tijd op staan..!! Ron, JC Metro, Panningen my reply crew --> sick of you! |
|
Hé Nor! Je weg ook gevonden naar de zware metalen? Regel idd maar vette concerten voor de Metro! Dan hoef ik nl niet zo ver te reizen... bla bla bla... |
|
quote: Domme crimineel! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
"Domme Crimineel"??? hehehe ik loop toch nog vrij rond hahaha!!! Have you been "Bile'd" today? |
|
quote: hehe, wat dacht jij dan. Heb nu de smaak te pakken! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
|
|
dead infection ruled " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
hehe, zou wel cool zijn als ze stayin alive spelen |
|
Dead Infection was wel OK op Fuck The Commerce. Ze hadden i.i.g het kortste optreden van alle bands aanwezig (20 a 25 minuten) en ze speelden zelfs 1 nummer (Poppy Seed Grinder, dacht ik) tweemaal. Geen 'Staying Alive', da's wel jammer. Die zanger is overigens echt een fucking freak die meer op zijn luie gat op het podium zit dan dat hij rechtop staat. |
Index / Concerten |