|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
with full force heeft verreweg et beste geboekt "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Wacken heeft een geweldig programma. Verder zijn Summer Breeze, Rock Hard en Bang your Head ook wel interessant. |
|
als van ieder festival nou eens wat bandnamen worden genoemd ipv "dat is goed" en "die is beter" enneh geen festivals voor mij, ik vind ze allemaal niet de moeite waard vanwege het geld dat ik niet heb en er op black metal gebied op OTBS na niks is... Je moeder. |
|
quote: Daar zijn al lang aparte topics over, met bandnamenlijstjes galore. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
jah okej maar dan kun je die hier lekker gaan vergelijken Je moeder. |
|
Ik ga naar Rock Hard,Bang Your Head en heel misschien naar Wacken, vind ik allemaal veel beter geregeld en betere bands enzo |
|
HEUY!!!! Hey Miranda...hebben ze een tekenfilm figuurtje van je gemaakt |
|
Blader idd eens door de concerten rubriek heen, daar staan wel topics over bijna elk festival. |
|
quote: jahaaaa, lijkt wel hé,alleen jammer dat ze blond is ipv donker( of ik zou m'n haar weer blond moeten verven maar dat doe ik lekker niet, ik blijf lekker donker )..... maar dat andere lichaamsdeel klopt wel dacht ik zo |
|
quote: OK dan, daar gaan we dan (bands die ik 't interessantst vind staan voorop en die waar ik geen zak aan vind of niet ken staan er niet bij, dus het lijkt me verstandig om toch maar ff op die site te kijken): Rock Hard (7 & 8 juni): Anthrax, Soilwork, In Flames, Blind Guardian, Saxon, Kreator, Nevermore, Death Angel, God Dethroned, Bolt Thrower, Candlemass, Circle II Circle Het hele programma: http://www.rockhard.de/home.php3?rubrik=316&grafik=7 Blind Guardian Open Air (13 & 14 juni): Blind Guardian (duhhh), Soilwork, Rage, Grave Digger, Tankard, Freedom Call http://www.blind-guardian.com/index2.html Bang Your Head (27 & 28 juni): HammerFall, Sodom, Annihilator, Thin Lizzy, Dio, Amon Amarth, Twisted Sister, OverKill, Dokken, UDO, Y&T With Full Force (4 t/m 6 juli): Anthrax, Sodom, Slayer, Destruction, Type o Negative, OverKill, JBO, Moonspell, Sepultura http://www.withfullforce.de Wacken Open Air (31 juli t/m 2 augustus): Iced Earth, Testament, Ancient Rites, Annihilator, Sentenced, Soilwork, In Flames, Slayer, Stratovarius, Vader, Sinner, Rage, Running Wild, Dark Angel, Die Apokalyptischen Reiter, Thyrfing, Gamma Ray, Diamond Head, Circle II Circle, Assassin en The Crown http://www.wacken-open-air.de/index_ger.html Summer Breeze (21 t/m 23 augustus): o.a. Children of Bodom, Finntroll, In Flames, JBO, Amon Amarth, Borknagar, God Dethroned, Edenbridge, Sinner, Katatonia, Die Apokalyptischen Reiter, Within Temptation, Primordial, Darkseed, Darkwell, Vintersorg http://www.summer-breeze.de Meer relevante festivals zou ik zo niet weten. Rock am Ring heeft ook een goed programma, maar daar is niet zo heel veel metal bij. |
|
Ik ga dit jaar naar: -Rock Hard fest of naar sweden rock, -Bang Your Head -With Full Force -Wacken Open Air -Summer Breeze |
|
Ik ga zeker naar Summer Breeze! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
De line-up van Summer Breeze is echt geweldig in mijn ogen, helaas kon ik niemand strikken om mee te gaan. Maar alleen Wacken moet ook leuk worden |
|
mijn programma deze zomer: -Rock Hard -Graspop -Arrow Classic Rock -Wacken -Summer Breeze en misschien Waldrock, maar dat ligt eraan of My Dying Bride komt |
|
quote: Dude! Geld teveel??? Ik wil ooooooooooooook Zenial |
|
Summer Breeze is idd heel aantrekkelijk! Met de bands Borknagar, Darkane, Hollenthon, In Flames, Primordial, Katatonia, Vintersorg en Napalm Death. Maar ook het Party-san festival is erg verleidelijk: Aborted, Primordialm Kataklysm, Behemoth, Marduk, Malevolent Creation, Vader, Naglfar, Desaster en Lord Belial. Alle 2 doe ik maar niet, ik wacht nog wel even of er nog meer bands bijkomen. Summer Breeze staat tot nu toe bovenaan. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: nee geen geld te veel, ik ga met iemand mee, die een eigen stand heeft op een aantal festivals, en ga hem helpen met de verkoop, en kan ik alle bands zien die ik wil..... |
|
quote: Heeft ie nog iemand nog voor hulp met de verkoop? Zenial |
|
quote: Zie topic: festivals in DUITSLAND |
|
Ik ga dit jaar naar - Sweden Rock - Summer Breeze - Graspop!!!!!!!!!! - Werchter - Wacken - Pukkelpop - Fields of Rock En nog een hoop kleinere festivals.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Woa, idd! |
|
quote: Gerdjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan, gij hier Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
|
|
Anneke hier.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: euhm.... ashmolean heerscht wel... gave site ook..., maar weet nog steeds niet wie je bent... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |