|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Het eerste wat je moet doen is slipknot de deur uitkeilen .. Maar dat ter zijde Loop de plaatselijke cd uitleen in en begin met klassiekers bijv ouwe fear factory ouwe sepultura en schrijf gewoon wat namen op die je in de bladfen/internetpagina's leest. Een beetje trial and error |
|
k. hebben jullie allemaal wat tegen slipknot, of is dat alleen de mening van deze persoon?? Sepeltura heb ik trouwens ook wel, is wel relext op zich. van FF heb ik alleen demanufacture en remanufacture hm, hier moet ik nog eens iets voor verzinnen |
|
nope, we hebben allemaal iets tegen Slipknot! MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Ik geloof dat de gemiddelde lezer op dit forum (uizonderingen daar gelaten ) Slipknot niet zo geweldig vinden, maar trek je dat vooral niet aan! Luister naar wat jij mooi vind en vul dat aan met nieuwe (of beter nieuwe oude ) metal. Oude Sepultura, oude Slayer, oude Maiden....ga zo nog maar ff door....of vind je melodieuze metal mooi? Dan is After Forever, Tristania of The Sins of Thy Beloved misschien wat voor je. Ook mooi: Tales from the thousand lakes van Amorphis I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
slipcunt zuigt inderdaad grote negerlullen. ikzelf zou u graag willen inwijden in de Gothenburg scene, da's melodieuze deathmetal met een heel typerend geluid. probeer de volgende cd's eens te scoren: * dissection - storm of the light's bane * in flames - whoracle * dark tranquillity - the gallery * at the gates - slaughter of the soul dit zijn stuk voor stuk meesterwerkjes! eigenlijk kun je elke cd van deze bands blindelings aanschaffen... Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!! |
|
OPETH!!!!!!!!!!!!! moet je gewoon luisteren en Dimmu borgir is ook zeker en goede keuze . Van Fear Factory heb je de beste cd,s al liggen [de nieuwe ziijn een stuk minder metal] Voor iets heel erg extreems zou ik naar een grind band als Regurgitate luisteren en voor het melodieuze werk hetgene wat suzanne al zei met als aanvulling Nightwish Ik hou zelf het meest van [melodieuze]blackmetal m'n favoriete band is Dimmu Borgir 'maar ik luister ook veel andere stijlen/bands zoals opeth en iced earth |
|
quote: Ik ben geloof ik de enige op ZM die Slipknot wel gaaf vind. In het begin voelde ik mij daar best een beetje lullig onder, want ik was toch echt niet van plan mijn muzieksmaak aan te passen aan die van anderen. Maar nu vind ik de ZM-ers lekker toch heel lief, ondanks hun gezeik over Slipknot. Wat ook wel wil werken is gewoon namen van bands verzamelen (de heavy metal section van ZM is daar volgens mij uitermate geschikt voor), vervolgens op audiogalaxy ofzow wat van die band downloaden, en zo kom je vanzelf bands tegen waar je totaal van onder de indruk raakt. Zoals Suzanne al benadrukte, ga a.u.b. af op uw eigen smaak, en laat anderen u niet vertellen wat wel en niet goed is. Dead things grow from deep inside... |
|
Geeft niet, meid. Ik vind Garbage ook helemaal het einde, en de eerte 5 platen van Kwien ook, en Genesis, (oude) en da's toch ook geen metal? Je kunt je smaak nou eenmaal niet kiezen, en je aanpassen omdat een ander dat van je verwacht... Yeah, right. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Slipknot , daar kun je tenminste lekker op kankeren .. |
|
Paar aanraders: dimmu borgir - puritanical euphoric misanthropia nightwish - wishmaster cradle of filth - midian fear factory - digimortal |
|
ok...Blind Guardian en Rhapsody!!! aboslute aanraders, is Power metal I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Pantera Crowbar Immortal MY DYING BRIDE (hoe kon ik die nu vergeten ...) [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 06-09-2001 21:27] |
|
Jody bernal.. (Que-Si, Que-No-limited heavy metal edition) (en die gozer maar zoeken ) God hates us all ! God hates us all ! |
|
ok, allemaal errug bedankt wees niet bang dat ik mijn smaak ga aanpassen mijn smaak is ongeveer het meest gevarieerd wat je je kan voorstellen. Ik luister namelijk naast metal veel Faithless (dat is toch nog altijd nummer 1, absoluut heel iets anders dan metal), en een mooie dance klassieker, op wat punk ofzo gaat er ook nog wel in bij mij... (niet te veel flamen aub) P.S. waar halen jullie al die enorm vette t-shirts vandaan?? hier in utrecht weet ik wel een dump die een paar t-shirtjes van SLipknot en RATM enzo heeft, maar ik doel toch meer op die cradle of filth achtige t-shirts hm, hier moet ik nog eens iets voor verzinnen |
|
Ik zal me ff voorstellen.. ben een vriend van de topic starter jasper.. we wisselen veel cds uit enzo, even newbie.. maar ben ff aant downloaden, het klinkt iig goed ! vette community heb je trouwens gemaakt paul |
|
Jullie vergeten godverdomme de allerbeste band van het moment CRYPTAL DARKNESS |
|
quote:www.large.nl www.displeased.nl of ga eens naar een metal concert toe. |
|
btw...COF shirts hangen er genoeg bij de dump (kom er ook weleens) |
|
quote: I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Bij large hebben ze genoeg shirts van cradle. www.large.nl Jasper, bestel meteen de catalogus, daar staan nog meer leuke zooi in!!!! |
|
quote: Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ten eerste, gewoon luisteren wat je wil, en ga niet denken 'oh dat vinden de meesten niet kewl, dus dat moet ik maar niet mooi vinden'. Maar dat terzijde, ik zou zeggen, kijk gewoon wat hier en daar rond (bijv hier bij de bandlist) en probeer wat van die bands uit, en als het je bevalt, cd'tje kop(ier)en 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
ok, dank allemaal en aangezien mijn smaak nogal breed is, vind vrijwel iedereen met wie ik over muziek praat een deel ervan zeer slecht, dus daar ben ik wel aan gewend Slipknot 4ever hm, hier moet ik nog eens iets voor verzinnen |
|
voorbeeld: kent iemand van jullie Rob D?? hm, hier moet ik nog eens iets voor verzinnen |
|
Probeer ook eens alles van ORPHANAGE! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |