|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee, maar hun vorige album 1184 was al geniaal dus deze zal ik zeker ook aan moeten schaffen |
|
Als het goed is krijg ik de nummers binnenkort aangeleverd van een vriend van me.. Likferd MOET gewoon goed zijn.. 1184 is geweldig dus als ze zo doorgaan, komt t wel goed. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Hun eerste twee zijn beter. Je kan me de bout hachelen! |
|
HEUY!!!! Ik heb het album al anderhalf maand thuis liggen, vind het een echt "Windir"-album ......maar "1184" blijft voor mij nog het beste....laatste 6 minuten van "1184", Journey To The End [Dit bericht is gewijzigd door HEUY op 10-04-2003 12:09] |
|
'k begin toch wel langzamerhand nieuwsgierig te worden naar deze band, kan iemand vergelijkbare bands noemen? downloaden gaat momenteel traag dus heb nog geen indicatie I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Onder welk genre valt windir? |
|
quote: Viking Metal geloof ik |
|
bedankt |
|
Windir is niet echt te vergelijken met andere bands. Heb de Likferd promo's van Hvall gekregen iets meer dan 2 maanden geleden en nog bijna dagelijks maakt deze cd zijn rondjes in mijn cd-speler Het mooie is is dat Windir de cd's live perfect na kan spelen.Respect voor deze geniale live band "Arntor" blijft trouwens mijn favoriet Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
wanneer komen ze in arnhem? |
|
13 juni in arnhem I welcome you to a world pitch black |
|
quote: Er zijn geen bands die met Windir te vergelijken vallen. Je kan me de bout hachelen! |
|
ik begin het gevoel te krijgen dat het het meest op graveland lijkt ... of heb ik het totaal fout? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Totaaaaaaaaaaaaaaal Je kan me de bout hachelen! |
|
quote:ok dan ik zal het wel eerst ff luisteren voordat ik me nog meer belachelijk maak I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik heb hem nu een paar keer geluisterd. Moet zeggen dat ik het weer een geslaagd album vind . Het is wel in dezelfde stijl als 1184 maar het klinkt toch wel voldoende anders om interessant te zijn. |
|
quote:Helemaal mee eens Wel opvallend is is dat ze ook wat meer deathmetal gerichte riffs gebruiken op deze cd.(alleen hoorbaar voor de doorgewinterde Windir fans). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ben zo trots op Windir. Ze vonden ooit de Griegenhallen-studio's teveel geld kosten, kunnen ze nu wel rond komen van Likferd(vertaald Lik-ke-pot) |
|
quote:Dus jij weet hoe het zit? Als je ergens niets of niet voldoende van weet kun je beter niks zeggen! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik kan ook niks zeggen, ik typ alleen maar. |
|
quote:Jij hebt alweer genoeg bewezen vandaag Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Met bewijzen red je het niet mee, dan zit ik vast en zeker achttien jaar in de cel. |
|
Voor de geinteresseerden die niet kunnen wachten: cd releaseparty van "Likferd" in de John Dee Club te Oslo zaterdag 10 mei.Entree 130 kroner [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 21-04-2003 8:18] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
I welcome you to a world pitch black |
|
Alle optredens van Windir zijn afgezegd wegens een ernstig ongeluk net buiten Oslo. Steingrim en Hvall met zijn vriendin zijn betrokken geraakt bij een auto ongeluk.De verwondingen zijn gelukkig bij gebroken botten gebleven en dus niks zeer ernstigs. De cd-release party is verschoven naar later dit jaar. In ieder geval veel sterkte jongens Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |