IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Het samenstellen van je eigen clip???
The mighty reaper
A Jedi's strengthflows from the Force
Usericon van The mighty reaper
Posted 09-04-2003 21:47 by The mighty reaper Wijzig reactieProfiel van The mighty reaperQuote dit bericht

Dit Topic zou vast nog niet bestaan. Ik had een vraag ik ben van plan aan de te gang te gaan met het samenstellen van Clips. Door een video aan mekaar te plakken en met een geluid of nummer erachter. Zodat je bijvoorbeeld een deel van film eruit knipt van een paar seconden en dan overspringt naar een ander beeld. Weet iemand hier de geschikte programma´s voor??? Om die beelden eruit te knippen aan mekaar te voegen en er een geluid achter te stoppen. Ik heb zelf geen idee welk programma??....


Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 09-04-2003 21:49 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Daar bestaan van Ulead enkele programma'tjes voor. Kan niet meteen op de naam komen, maar ik heb zeker iets dergelijks al gezien van Ulead.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 09-04-2003 21:53 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Final Cut pro, Premiere, Studio DV zijn de meest bekende.. Er zijn er nog veel meer, keuze genoeg dus.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


The mighty reaper
A Jedi's strengthflows from the Force
Usericon van The mighty reaper
Posted 09-04-2003 21:56 by The mighty reaper Wijzig reactieProfiel van The mighty reaperQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2003 21:53 schreef mislyd het volgende:
Final Cut pro, Premiere, Studio DV zijn de meest bekende.. Er zijn er nog veel meer, keuze genoeg dus.


ke bedankt en je hoeft geen genie te zijn om die programma´s te gebruiken.


Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!!


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen