|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Als je van atmospherische doom/deathmetal houdt, check dan deze mp3's uit... Insanity Reigns Supreme - The Bitter Kiss Of Death Insanity Reigns Supreme - La Tristesse Eternelle meer info? Mail: InsanityReignsSupreme@chello.be Insane Blessings [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 10-04-2003 12:57] Man need not kneel before the angels, nor lie in death forever. But for the weekness of the feeble will... |
|
Thx, ben ze even aan het downloaden. |
|
Ikke ook ... beetje langzaam ... |
|
quote:idd, 3KB/s |
|
quote: Het is doom he Ik zal ze eens beluisteren als ik weer thuis ben... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:hehehe ik denk dat er ook gewoon een limiter op is gezet |
|
*download....* |
|
"bitter..." is binnen en tot nu toe is het wel gaaf, echt wel goed. |
|
quote: Ja, ik speel in de band, en inderdaad, heel af en toe wordt er Frans in de teksten gebruikt, ook sporadisch Duits en Latijn. Man need not kneel before the angels, nor lie in death forever. But for the weekness of the feeble will... |
|
quote:Ik heb ze binnen! Klinkt lekker, is ongeveer de muziek die we met COvered in Ashes ook speelde, alleen tikkeltje ruwer |
|
onoriginele naam... No meat is sweater |
|
quote: De naam gaat al 14 jaar mee, heeft nu dus ook geen zin meer om die te veranderen... Man need not kneel before the angels, nor lie in death forever. But for the weekness of the feeble will... |
|
waarom niet? No meat is sweater |
|
quote: Waarom wel...? Man need not kneel before the angels, nor lie in death forever. But for the weekness of the feeble will... |
|
Zeg hebben jullie een cd uit? Naarmate ik het meer en meer hoor wordt het steeds beter! Ga zo door!! I Find That I Am Not There... |
|
Ja, de cd is inmiddels al van 1998, en de opvolger zou uit moeten komen eind van dit jaar... Man need not kneel before the angels, nor lie in death forever. But for the weekness of the feeble will... |
|
wat is jullie homepage? I Find That I Am Not There... |
|
quote: Homepage Deze website is wel dringend aan een update toe, is bijna vijf jaar niet meer geupdate... Maar normaal zou er samen met de nieuwe cd ook een nieuwe website moeten komen. De website dateert ook nog van voor mijn tijd in de band, dus als contactmail gebruik je ook best de mijne: InsanityReignsSupreme@chello.be Man need not kneel before the angels, nor lie in death forever. But for the weekness of the feeble will... |
|
ja het klinkt best goed I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: UNK...? Ik vind die naam net zo cool! |
|
Machtige band, veel te laat echt ontdekt. Mooie afwissling tussen tergende Melancholie en slepende agressie @BKOD ik ga mijn best doen om er de 19de toch bij te zijn P.S.: Wanneer krijgen we nieuw materiaal te horen? [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 10-04-2003 18:43] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
IRS live is een waar genot. Onlangs hebben ze nog in Deventer gespeeld! Voor reviews van hun optredens kun je terrecht op www.musketeerofdeath.nl |
|
klinkt zwaar oke!! |
|
Burt (ex- Agathocles) speelt hier toch bas bij? Of zit ik nu helemaal fout? Beetje andere muziek dan. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Mp3's klinken ok, misschien eens in de gaten houden wanneer ze live spelen in de buurt Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |