|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Met virtualdub kan je audio tracks uit avi bestanden halen. Deze kan je dan weer omzetten naar MP3. |
|
Virtualdub idd het beste jah. Andere mogelijkheden: -Ra2Wav -TotalRecorder -SB Live card |
|
Mooi thanx!! Iskariot: 't gaat toevallig ook om de MBVideo.avi Maniac Butcher |
|
Hee hier was al een topic over Zenial |
|
Neem gewoon een WAV-recordertje zoals CoolEdit, en zet record-status van je gluidskaart op 'What U Hear'. Speel dan gewoon videootje af en neem het geluid op met CoolEdit. |
|
Dan poot ik ook een vraag in dit topic: Ik heb een mpg-file van 707 MB groot. Dat past niet op een 700 MB cd-R. Dus ik wil zeg maar de aftiteling van de film af snijden en op die manier de bestandsgrootte genoeg verkleinen. Met welk programmaatje kan ik dat doen? Een mpg-file in stukken knippen? |
|
Volgens mij (maar weet het niet helemaal zeker), kun je gewoon branden, zal het wel passen. Zo niet, dan laat ie volgens mij het laatste stuk zelf weg, en dan is de MPEG nog wel bruikbaar. |
|
quote: Dus niet he. Meeste branders/programma's gaan zeuren als je iets te veel probeert te branden. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ah ok! Nou dan zou ik niet precies weten hoe het progje heet dat MPEG's split. Het bestaat wel, dat ongetwijfeld. |
|
quote: Overburnen!!! Met een goed brandprogramma (bv. Nero) en een goede brander (geen HP) kan je makkelijk zo'n 720 Mb op je 80 min cd's branden! Zenial |
|
quote: There you go! |
|
quote: Als SVCD branden met Nereo past het wel. kijk anders hier ff: www.vcdhelp.com Bazzio Attacks!!! |
|
Dank! |
|
of een cd-r kopen van 800 mb wil ook wel eens helpen hehehe The mystery still remains |
|
quote: Die zijn waarschijnlijk duurder, en dat klinkt niet fijn in de oren van een student! Ik ben nu bezig met Nero, als het goed is word ik bij 700 MB gevraagd of ik wil "overburnen". Duurt wel lang zeg... |
|
[nerd]800 MB is geen CD meer jongens![/nerd] Dit slaat nergens op. |
|
Dat zijn toch van die "99min." CD's |
|
Waarom niet met Cynax de MPEG knippen? Zijn genoeg appjes voor, das d'r maar 1 van. Kheb em allang niet meer nodig gehad, dus me weet de naam niet meer zeker >.< |
|
quote:Dit kan je ook doen met virtualdub als je niet zou willen overburnen (audio en video op direct stream copy zetten en de end-offset veranderen). Ik heb wel eens het probleem bij overburned cd's dat ze op het eind moeilijk leesbaar zijn. |
|
quote: kan wel je schijnt ook 900 mb cd's te hebben alleen niet iedere brander herkent die schijfjes Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Volgens mij kan je met virtualdub geen mpg files saven... Zenial |
|
quote: Bij cool edit pro v 2.0 (te vinden met kazaa + regkey)zit een functie om geluiden (liedjes) uit een videobestand te halen. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
ok, ik heb er een video-cd van gemaakt, en als ik eens op die cd kijk heb ik daar een file van 810 (!!!) MB op staan! Ik dacht dat overburnen tot ongeveer 710 MB goed ging, maar zo ver?! Die is trouwens behoorlijk wat groter geworden door het encoden van die mpg zeg... Ah well, hij staat er gewoon volledig op... |
|
ja sorry, ik vind geen geschikter topic dan dit. Ik heb een live set van 123 MB op mp3 staan maar die is te groot om te branden. Kan iemand mij zeggen hoe ik die in twee kan kappen? duurt 1u33 min [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 16-06-2005 22:00] signature |
|
vraag@topicstart: openen in final cut en dan geijk... zonder er iets mee uit te voeren wegsaven als audio only... vraag hier recht boven: live set audio / video: in final cut openen markers zetten en per deel selecteren en exporteren als zelfstandig bestand alleen audio: 100.000 programma's om een muziek file te verhakselen download.com [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 16-06-2005 22:07] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |