|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ken zijn werk...en alle Alien films |
|
Dan moet je eens naar de Heatcliff in Assen gaan, daar is het interieur in die stijl. |
|
persoonlijk vind ik deze erg heerschen: dat was design art voor een nooit uitgebrachtte Dune Film |
|
quote: ja kzie t op hun site ziet er goed uit! |
|
Giger heerst echt wel, heb een paar foto's van z'n werk op mijn kamer hangen. Die met satan en jezus vind ik wel schoon. |
|
Hij heerscht idd, maar er zijn betere [niet naar namen gaan vragen]. |
|
Vooral de eerste 2 delen van de film zijn geweldig Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ja ik ken deze, is echt in zijn stijl van de queen mother vind ik alles heerschen |
|
quote: Zeker ken ik zijn werk, en ook de Alien films ken ik. www.giger.com Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Trouwens Martine, kom jij eens eventjes op MSN... |
|
|
|
'The birthmachine' |
|
ik ben een groot fan van zijn tekeningen en van zijn ontwerp van "Brain Salad Surgery" van ELP in zwitserland schijnt ook een Giger-museum te zijn Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Deze schijnt van hem te zijn: Een tikkie anders, maar wel mooi. |
|
hehe lijkt wel met fotoshop gedaan. Is wel mooi idd. |
|
Ik vind zijn sculptures het mooist. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ja klopt...kvind de 4de echt minder |
|
quote: Ressurection, ja, de spanning was er een beetje af en het is op zich een heel ander soort verhaal... |
|
Giger heeft echt zieke kunst gemaakt, zeer boeiend dat wel... Ik vraag me altijd af wat voor een nachtmerries die vent wel niet moet hebben "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
giger maakt echte super mooie dingen, ongelooflijk knap gemaakt allemaal I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
mooi hoor, gewoon kunst |
|
giger heeft echt fantastische ontwerpen ik vind die stoelen ook hartstikke mooi persoonlijk zou ik hiervan een tatoo nog van willen dis echt 1 van me favorieten |
|
Sorpresa rules. Sorpresa heeft 3 hele mooie posters van Giger op 'r kamer hangen En ik vind Giger ook geweldig Hij en Lius royo moeten echt es een collab doen! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: hmmm dat weet ik niet, het zijn wel twee andere "stijlen", daar bedoel ik mee dat Giger veel meer z'n fantasie op de loop laat gaan |
|
Een aantal van zijn werken sieren mijn screensaver. Er staan genoeg galleries over het inet verspreid. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |