![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ken zijn werk...en alle Alien films ![]() ![]() |
|
Dan moet je eens naar de Heatcliff in Assen gaan, daar is het interieur in die stijl. ![]() |
|
persoonlijk vind ik deze erg heerschen: ![]() dat was design art voor een nooit uitgebrachtte Dune Film ![]() |
|
quote: ja kzie t op hun site ![]() ![]() |
|
Giger heerst echt wel, heb een paar foto's van z'n werk op mijn kamer hangen. Die met satan en jezus vind ik wel schoon. ![]() |
|
Hij heerscht idd, maar er zijn betere [niet naar namen gaan vragen]. ![]() |
|
Vooral de eerste 2 delen van de film zijn geweldig Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: Ja ik ken deze, is echt in zijn stijl van de queen mother vind ik alles heerschen ![]() |
|
quote: Zeker ken ik zijn werk, en ook de Alien films ken ik. ![]() www.giger.com Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Trouwens Martine, kom jij eens eventjes op MSN... ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
'The birthmachine' ![]() ![]() |
|
ik ben een groot fan van zijn tekeningen en van zijn ontwerp van "Brain Salad Surgery" van ELP in zwitserland schijnt ook een Giger-museum te zijn Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
Deze schijnt van hem te zijn: ![]() Een tikkie anders, maar wel mooi. ![]() |
|
hehe lijkt wel met fotoshop gedaan. Is wel mooi idd. ![]() |
|
Ik vind zijn sculptures het mooist. ![]() ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: Ja klopt...kvind de 4de echt minder ![]() |
|
quote: Ressurection, ja, de spanning was er een beetje af en het is op zich een heel ander soort verhaal... ![]() |
|
Giger heeft echt zieke kunst gemaakt, zeer boeiend dat wel... Ik vraag me altijd af wat voor een nachtmerries die vent wel niet moet hebben ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
giger maakt echte super mooie dingen, ongelooflijk knap gemaakt allemaal ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
mooi hoor, gewoon kunst ![]() ![]() |
|
giger heeft echt fantastische ontwerpen ik vind die stoelen ook hartstikke mooi ![]() persoonlijk zou ik hiervan een tatoo nog van willen dis echt 1 van me favorieten ![]() ![]() ![]() |
|
Sorpresa rules. Sorpresa heeft 3 hele mooie posters van Giger op 'r kamer hangen ![]() ![]() ![]() En ik vind Giger ook geweldig ![]() cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
quote: hmmm dat weet ik niet, het zijn wel twee andere "stijlen", daar bedoel ik mee dat Giger veel meer z'n fantasie op de loop laat gaan ![]() ![]() |
|
Een aantal van zijn werken sieren mijn screensaver. Er staan genoeg galleries over het inet verspreid. ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |