|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
kooooom maar, kom maar, kom maar met die crimson II Oud Vuil. |
|
zeer cool! ksta nu al te kwijlen.... I Find That I Am Not There... |
|
Ik heb hem nu zo'n 5 keer gehoord...en hij is geweldig op de zang na. Op Crimson zat er wat meer afwisseling qua zang vind ik. Dat neemt niet weg dat ik hem zeker ga kopen. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: gewoon dan z'n grunts en z'n cleane zang, of is het nu anders? of bedoel je de afwisseling tussen die 2? Oud Vuil. |
|
ok, dit MOET ik dus ook horen Crimson is al geweldig |
|
quote:De grunts zijn zwaar eentonig dit keer...en niet laag. Lijkt wel of iemand anders het zaakje ingezongen heeft? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
hehe vork goed bezig en idd ben groot fan en this de meest gedraaide cd van vorig jaar bij mij thuis dus kom maar op met nieuwe crimson olé |
|
hehe ha iels! anders jij wel |
|
iemand al iets gehoord, moet toch elk moment uitkomen, toch? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik heb hem net gedownload dus hij zal wel al beschikbaar zijn... Zenial |
|
Hij is al een paar weken te downloaden...maar hij komt deze week uit geloof ik. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik las ook ooit in een interview met Bloodbath, dat Swano nauwelijks meer kan grunten, dus dat Akerfeldt o.a. daarom alles heeft ingezongen, dit verklaart misschien de tegenvallende grunts. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Ja zoiets dacht ik ook al. Die grunts op Crimson waren veel vetter! [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 26-08-2003 14:01] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: ja is dat zo, kut zeg, maar de cd is opzich wel heerschend? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik d8 toch dattie op Bloodbath's RTC nog wel aardig gruntte... ach jah, die man word ook een dagje ouder It's Too Bad Stupidity Isn't Painfull |
|
quote: Oh ja, Bloodbath is natuurlijk de band met Mikael Åkerfeldt van Opeth op vocals, Anders Nyström (Blackheim) van Katatonia en Diabolical Masquerade op gitaar, Jonas Renkse (Lord Seth) van Katatonia en October Tide op bas en Dan Swanö van Edge of Sanity, Infestdead, Pan-Thy-Monium, etc etc op drums... http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=429679&page=1 Oud Vuil. |
|
heeft Edge of sanity trouwens een website ... vast wel toch? // edit: ik heb http://www.metalprovider.com/eos/main.html gevonden... // [Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 01-09-2003 13:39] I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Crimson II : hij is goed! So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" |
|
quote: mee eens! I Find That I Am Not There... |
|
ja? toch? ... de zang dan, hier boven hoorde ik slecht nieuws ... vergelijkingen ? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Jezus man luister hem gewoon zelf eens Zenial |
|
zit hier op een telefoonlijntje... en ze hebben hem nog niet in de platenzaak I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Heb net ff een stuk van een nummer weten te bemachtigen, klinkt zeer goed! De grunts zijn ook vrij goed vond ik! [Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 08-09-2003 21:27] Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: ik krijg die samples niet binnen. Oud Vuil. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |