|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Cool nieuws! Jaaaaa Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Ja hoor, het is net zo kut. |
|
quote: Bluuurgh!...shiiiiit, wat een "blast from the past"! |
|
Hmnm.. jammer dat Altar in de eerste post meteen wordt vergeleken met bands als Pestilence en Gorefest.. Altar is daar niets bij.. Gelukkig hebben we Sinister nog als Nederlandse DeathMetal trots! |
|
En Centurian. |
|
quote: Trots? Hmmm...pioniers oke en trots benk ik ook op ze -denk ik- maar alleen "Diabolical Summoning" en "Cross The Styx" vind ik goed, de rest gebruik ik voor die slapeloze nachten... |
|
Satanic Panic is alweer een tijdje terziele. Niet bijster vernieuwend, maar so what? Het is gaaf dat er zulke bands zijn. Verder zijn er natuurlijk legio onbekende bands die wel gewoon blijven bestaan. Oh, en kent iemand Polluted Inheritance nog? Die hebben zelfs weer een nieuw schijfje opgenomen. Een goed voorbeeld van een band die ondanks uitblijvend (groot) succes gewoon doorgaat. Touché, pussycat! |
|
liar of golgotha is toch erg goed vind ik. |
|
God Dethroned is IMO neerlands beste metalband op dit moment. Waarom staan die gasten eigenlijk niet op de lijst voor nederlandse bands op Ozzfest?? zou er na Slayer en Ozzy tenminste nog een goeie band komen. All time beste band blijft toch the Golden Earring (tis wel geen metal, maar toch) Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
quote: was't verhaal achter Sacrosanct. Ik ben een van de gelukkige die de Tragic Intense CD heeft (promo cd in feite). is er nog meer? demo's? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:Yupz, heb "Immense..." (origineel uiteraard!) nog hier liggen en heb ze live mogen meemaken op Stonehenge. Het zelfde jaar als Acrosctichon, geloof ik. Het is al een klein podiumpje daar, maar toen ze er met 7 man gingen staan, was het wel een beetje lachwekkend... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: zoo hééé, phlebotomized rulede toendertijd echt wel, voor die tijd zwaar vernieuwend bezig. 'k heb die cd preach eternal gospels nog van ze, toch wel gaaf, hoor. grind met melodie, violen toetsen en zo. zijn toch al heel lang uit elkaar denk'k? "MUSTARDGAS" ik moet toch thanatos vermelden, vond ik vroeger hélemaal te gek, voor de thrash fans onder ons, beluister eens die eerste lp (of cd ) van ze, echt wel te gek. kent iemand barney uv (unique voice) nog? was volgens mij een project van gasten van bluurgh ofzo) ook zwaar rulend. en was er niet nog zo'n bandje, judgement day ofzo [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 02-05-2002 22:54] Oud Vuil. |
|
Thanatos was de max, lopen ze nog steeds rond? het is al een jaartje geleden of zo dat ik ze nog op 'n affiche zag. De ndls thrashband bij uitstek, gevolgd door pestilence en tegenwoordig Pentacle, ook heel cult! Countess had ook zn momenten... Maar niets gaat boven de oude garde ndlse Heavy Metal, ik heb ze al eerder genoemd de lui van Dark Wizard, Exises, Steel Against Steel, Sad Iron, Allied Forces, Angus,... heil! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: pfoeh, hé, en dan van '81 zijn, ik ken de helft van die bands niet eens, angus heb ik een keer in het voorprogramma van death angel gezien, was wel tof. exises zegt me ook wel wat, maar de rest. thanatos loopt nog steeds rond. onze ex-bassist theo van eekelen is er wel al uit, net als aad van sinister/houwitser, ook weg. live concert van hun ruled zwaar, die ouwe liedjes, lekkerrr "OUTWARD OF THE INWARD" Oud Vuil. |
|
quote: Ik heb een andere cd van ze; Truth is what is Voor de rest weet ik weinig van ze. Meen me te herinneren dat de drummer & gitarist (niet Mameli) van Pestilence daar vandaan kwamen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik heb de Preach... (met die te gekke Kristian Wahlin cover!)& Immense... daarna gingen ze de gladde kant op en dat was meteen het laatste album van ze geloof ik.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zoiets als Pentacle bestaat ook nog steeds.... Asphyx tjah... helaarsch Thanatos is inderdaad nog wel goed, laatste concert in arnhem was heerschend. Er zijn enkele sterke Neerlandsche black bandjes en een hele hoop brute death maar die intreseren me geen fuk........ Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |