|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Yo Webblasterwim hier ben ik!! |
|
quote: maar dan in cola, zullen we maar zeggen. sta je al in het nieuw hier topic??? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=539201&page=13 [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 11-04-2003 23:54] Oud Vuil. |
|
Hahahahahahahaha...... Goedenavond! |
|
Nee, ik heb wel even in die topic gekeken. Gaan we morgenavond nog naar de Mentors? |
|
quote: nee, naar de kermis toch. m'n vrouw zegt net, dat ze niet met haar broertje naar de mentors wil. enne, pas op met topics openen, he. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 12-04-2003 0:07] Oud Vuil. |
|
Ja ging net even fout dubbelop. Maar van de Mentors was een grapje ofzo........ Maar gaan we nog? |
|
quote: jaja, we gaan! pas ook op met slowchatten en off-topic gaan, wat we nu dus doen... lees ff de help. Oud Vuil. |
|
Niet dat ik oud ben ofzo, maar ik vond teenage ninja turtles zwaar heerzen. zeker de films waren te gek met shredder en master splinter, oja en april. grrr |
|
Heheh, turtles, thundercats, transformers, mask... exo squad voor mijn part.. heerscht allemaal. maar dit issuh.. joooooo joe Life doesn't get much better than this! |
|
Geef mij maar He-Man!!! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Heeft iemand Serpentor? Met zijn slangentroon? |
|
ja HE-MAN dat was zo erg veel toffer dan GI-JOE G.I. JOE was natuurlijk al geweldig maar HE-MAN jemig jemig... (ik dacht altijd dat iedereen op dit forum toen ze klein waren mee gingen jagen en in tanks rijden, guess i was wrong) I am the 1%. |
|
DE jeugd van tegenwoordig kijkt alleen maar Japanse shit dat suf en onorgineel is Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: cobra commander... Oud Vuil. |
|
Dank je Webblaster! Maar ik wil eigenlijk het echte poppetje....snik. Maar dit plaatje is massive thanx! |
|
Heb nog zo'n 5o poppetjes en een hoop voertuigen. Toch vond en vind ik Star Wars veel ruiger. Heb zo'n 250 poppetjes en zo'n 100 voertuigen waaronder een heel groot gedeelte uit de beginjaren (jaja,ik ben al zo'n oude zak hehe). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik had (heb?) een heel platform van G.I. Joe, videos, popjes etc. Hakkuh |
|
Yeah G.I. Joe!!! Ik heb ook iets van 10 poppetjes en wat voertuigen. Ik heb ook zo'n stealth vliegtuig. Die was toendertijd echt megaduur. |
|
quote: Thunderbolt had ik heers "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Heb ook wel wat G.I.Joe uit mijn eigen jeugdtijd, maar ook ik vind Star Wars vele malen beter. Daar is al dat speelgoed tenslotte mee begonnen. Star Wars heb ik echter niet uit mijn jeugd tijd, dat heb ik wat recentelijker gespaard. Heb wel een redelijke hoeveelheid rommel bij mijn ouders op zolder liggen. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ik heb nog wel een lading GI Joe! Ook een heel vet groot vliegtuig! (die helaas een beetje kapot is, maar dat heb je he met speelgoed ) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Zie usericon......'nuff said. Helaas ben ik al mijn Gi Joe speelgoed kwijtgeraakt door de jaren heen, alles wat over is op dit moment is The Movie op DVD en een shirt met het Cobra logo erop. [Dit bericht is gewijzigd door zombie op 20-04-2003 9:28] |
|
ik heb net mijn oude figuren opgezocht op de zolder. was vergeten dat ik een hele zooi van de oude generatie had. dus 1983/84/85/86. die heerschen het meeste! waaronder nog een als nieuw lijkende en compleet flint, grunt() , en een recondo. ah...jeugd komt ten boven |
|
Ik heb al mijn thundercats verkocht. En daar de complete dune series van gekocht Dus: geen spijt Maar de serie regeerde wel "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |