IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Platen die nog niet als cd zijn uitgebracht Vorige pagina
acid
Usericon van acid
Posted 22-10-2004 12:44 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

De nieuwe Brocas Helm bijvoorbeeld (dat moet wel een dubbel LP worden volgens mij, staan 15 nummers op) of de laatste Ritual Steel. Volgens mij komt daar binnenkort verandering in.

"Jullie stemmen Pechtold!!"

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-10-2004 13:02 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Gelukkig heb ik op de voorgaande pagina’s geen een band voorbij zien gaan die ik persoonlijk mis in mijn CD verzameling.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-10-2004 13:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 13:02 schreef Chelman het volgende:
Gelukkig heb ik op de voorgaande pagina’s geen een band voorbij zien gaan die ik persoonlijk mis in mijn CD verzameling.

ken je de muziek van die bands dan?

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-10-2004 13:11 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 13:08 schreef attila_de_hun het volgende:
ken je de muziek van die bands dan?
Van sommige wel, van sommige niet. Maar toch ervaar ik het ontbreken van die platen persoonlijk niet als een gemis.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-10-2004 13:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 13:11 schreef Chelman het volgende:
Van sommige wel, van sommige niet. Maar toch ervaar ik het ontbreken van die platen persoonlijk niet als een gemis.

Dat kan. En gemis is natuurlijk een relatief begrip. Maar ik zou toch erg graag Uncle slam en No mercy in mjn bezit willen hebben. (legaal ).

Maar voeg met een gerust hart titels aan de lijst to zou ik zeggen. Wie weet mlgt er bij een collega-ZM'r wel een cd-versie van die titel, waarvan je nooit had gedacht dat die bestond!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com