|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
oke ik zal hem gaan luisteren... ff kieke wat het levert hehe |
|
circle of dead children sepsism is ook gaaf trouwens! No meat is sweater |
|
Rare naam zeg.. ik zou mn band misschien wel 'Circle of Death' noemen, of misschien ook wel 'Dead Children' eventueel zelfs 'Death of Children' of 'Children of Death', maar echt niet 'Circle of Dead Children' Ik raad dus een naamwijziging aan |
|
no offense, maar ik vind circle of dead children beter klinken dan jouw suggesties. No meat is sweater |
|
Bah, ik vind echt van niet... Ik voel me helemaal niet geoffendeerd btw, zegt u gerust ook uw mening |
|
*blij* No meat is sweater |
|
Perfecte naam voor de muziek. Absoluut een botte plaat, vind het op het eerste gehoor beter dan de voorganger (The Genocide Machine) die op Necropolis Records uit kwam. Recensie => http://www.vampire-magazine.com/reviews.asp?id=171 Sepsism komt ook weer aan met een lekkere death metal plaat aan, alleen komt het niet boven de kwaliteitreleases van de laatste tijd uit (Aborted, Avulsed....) http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Sepsism vind ik ook al zo'n rare naam... ehm, nu ja, ik zwijg verder wel in dit topic |
|
CoDC heerscht! Ik heb de cd al besteld bij Displeased. Hij zal deze of volgende week binnen komen hoop ik. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: sepsism is een of andere rare aandoening, waar ongetwijveld foto's van op rotten.com staan. en 't is een deathmetal band No meat is sweater |
|
Koop deze cd, hij is echt vet man. |
|
Is er ergens een sample te vinden? Heb de naam al vaker horen galmen, maar hij is nooit echt tot me doorgedrongen... changed to 'ouwe' |
|
Oh man, CODC is echt te gek. Deden mij altijd denken aan een mix tussen deathmetal en extreme hardcore ala His hero is gone of misschien zelfs Rorschach. Goed spul en ik zal zeker die nieuwe plaat gaan aanschaffen. |
|
Laat die hardcore maar uit je hoofd. |
|
OH SHIT!!! Wat is dit geweldig!!! Human harvest is nog beter dan ik verwacht had!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Is ie beter als The Genocide Machine ?? Ook al niet de minste plaat natuurlijk BLASTBEATS FOREVER |
|
Daar ken ik eigenlijk maar een paar nummers van. Die was namelijk behoorlijk snel uitverkocht. Maar volgens mij is deze idd nog beter. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ben benieuwd, binnenkort maar eens aanschaffen. Alhoewel dat nog wel even zal duren, je weet toch onderhand niet wat je allemaal moet kopen Er komt/kwam zo verschrikkelijk veel uit, het is eigelijk allemaal niet bij te houden. Máááár we doen ons best BLASTBEATS FOREVER |
|
NP: Human harvest voor de derde keer binnen 2 uur. Ze hebben eigenlijk nooit beter geklonken dan op deze CD. Het geluid is echt supervet. Je hoort wel enigzins dat ze zonder bassist werken, maar de gitaren zijn zo log dat het toch een muur van geluid is geworden. De drums hebben een heerlijke 'kick' in de snare. Misschien dat de zang wat te hard in de mix staat, maar ach....die zang is echt superziek geworden dit keer. Ik moet hem zeker nog een paar beluisteren maar voorlopig vind ik het echt een knaller. Minder experimenteel dan 'The genocide machine', dat wel. |
|
quote: nee , dat klinkt allemaal veel te simpel ! CODC is een gave naam. Cd heb ik nog niet gehoord , maar zal ik wel eens doen! |
|
Zit nu Cicle of Dead Children - Calm te luisteren wat dus gelukkig niet zijn naam eer aan doet. Ken de band nog niet lang, maar het is goed aan te horen. Ik zal me eens wat meer in hen verdiepen. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 06-04-2004 17:41] Subtiel kamerolifantje |
|
geweldige band!!! codc heerscht abso-zeker weten-luut..kope die shit!! ik eist een concert van die lui...en snel!!! Expired,Erased and Forgotten |
|
Sepsism Die drum loopt echt lekker door Suck on this |
|
Je moet ervan houden... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Nieuw album! Zero Comfort Margin. Maar ik kan er niks over vinden behalve de torrent... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |