IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Roofoverval Volgende pagina
Vladdiark
Usericon van Vladdiark
Posted 13-04-2003 13:30 by Vladdiark Wijzig reactieProfiel van VladdiarkQuote dit bericht

Als ge getuge zijt van een zware roofoverval, wat zou je dan doen?

1) Naar de flikken stappen om informatie over hen te geven.

2) Niks, ik wil nergens mee te maken hebben.

3) Niks, hoe meer rovers hoe meer disrtuctie van de maatschappij

4) iets anders....?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-04-2003 13:31 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

112 bellen op m'n mobiel...


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 13-04-2003 13:32 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Dealtje sluiten dat je zelf ook nog wat krijgt.


Edder
king from camelot
Usericon van Edder
Posted 13-04-2003 13:32 by Edder Wijzig reactieProfiel van EdderQuote dit berichthttp://www.edder.f2o.org

meehelpen met de roofoverval


Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor!


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-04-2003 13:32 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik zou het op een akkoordje gooien met de daders.

Nee, ik zou verlamd zijn van angst denk ik.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-04-2003 13:32 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ook 112 bellen en zolang mogelijk de rovers volgen zonder dat je in de problemen komt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-04-2003 13:35 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ik zou stoere verhalen kunnen posten over wat voor heldendaden ik uit zou WILLEN halen maar waarschijnlijk zou de doodsangst overheersen en zou ik zowat in me broek schijten van angst.

Als ik de kans zou hebben natuurlijk 112 bellen, maar alleen als dat "safe" is.


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 13-04-2003 13:35 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

niks, als het een bank oid is niks, mensen zijn vast wel verzekerd ga ik niet moeilijk/ gevaarlijk voor doen. misschien 112 bellen als ik een telefoon zie ergens.

[Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 13-04-2003 13:37]


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 13-04-2003 13:35 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ook 112 bellen..ik ben braaf


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 13-04-2003 13:36 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik zou me misschien even afvragen wat het alarmnummer in Belgie ook was, maar waarschijnlijk zou ik helemaal *niets* doen.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-04-2003 13:36 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 13:35 schreef Snaack het volgende:
Als ik de kans zou hebben natuurlijk 112 bellen, maar alleen als dat "safe" is.

Daarom moet je je ook, zodra je het ziet gebeuren, omdraaien en een blokje om lopen en dan pas je telefoon pakken, zodat je niet door de heren rücksichtslose criminelen ontvoerd/gemolesteerd/verkracht wordt.

En aangezien er dan redelijke overlap is met je angstreflex, moet dat haalbaar zijn .

Ik zou onmiddellijk bellen wel, ik ben tegen diefstal, vind zoiets erg laag.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 13-04-2003 13:37]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-04-2003 13:39 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Over welke situatie hebben we het?

Je kan getuige zijn van een overval doordat je erbij bent (in de winkel/ bank etc) of omdat je het van een afstand ziet..

Mijn eerdere reactie geeft aan hoe ik (waarschijnlijk) zou handelen als ik "erbij" zou zijn..


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-04-2003 13:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Oh ja, als ik onder schot ben zou ik echt niets flikken. Dat is domheid...


Vladdiark
Usericon van Vladdiark
Posted 13-04-2003 13:42 by Vladdiark Wijzig reactieProfiel van VladdiarkQuote dit bericht

als ge het ziet gebeuren van een afstand


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-04-2003 14:15 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik zou me uzi pakken en willekeurig in t rond gaan schieten!!!






Zenial


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-04-2003 14:15 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik ga van andermans problemen niet de mijne maken.


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 13-04-2003 14:15 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

quote:
Op 13 april 2003 14:15 schreef Zenial het volgende:
Ik zou me uzi pakken en willekeurig in t rond gaan schieten!!!







echt?


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-04-2003 14:19 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 13 april 2003 14:15 schreef Shun Sacer het volgende:
echt?

euhm nee


Zenial


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 13-04-2003 14:20 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

Hier in dit boerendorp gebeuren geen roofovervallen


changed to 'ouwe'


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 13-04-2003 14:21 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Wat dacht je van Sleeuwijk... Das ook een klein boerenrotdorp en daar was dus wel een bank overvallen.


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 13-04-2003 14:21 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 14:20 schreef dzouwe het volgende:
Hier in dit boerendorp gebeuren geen roofovervallen
je komt ook nooit uit het dorp?


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 13-04-2003 14:22 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

Owja, dat van Sleeuwijk is waar ja... Naja, in andel is iedereen heilig! En ja, ik kom er wel eens uit hoor! Hehe...


changed to 'ouwe'


Nemesis
Sy was oock Rhamnusia geheeten
Usericon van Nemesis
Posted 13-04-2003 15:14 by Nemesis Wijzig reactieProfiel van NemesisQuote dit bericht

Ik zou eerst heel hard wegrennen en dan 112 bellen


"True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust".


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 13-04-2003 15:31 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

112 bellen ??? dacht het niet !!!!!!

Als je op die gasten moet vertrouwen in een nood situatie dan kan je beter hard weg rennen, en later terug komen om te kijken of er mensen zijn die hulp nodig hebben. Zelfs dan ben je nog sneller dan de politie !!!

Toen ik vorig jaar 112 belde voor een fietser die vlak voor mijn auto op z'n smoel ging, duurde het 23 min voor de politie er was en zo'n 45 min voor een ambulanse terplekke was

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 13-04-2003 15:32]


Wiegen Meister !


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 13-04-2003 15:35 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

112 bellen en later iddc teruggaan om te kijken of mensen hulp nodig hebben.

(waarom zijn al die newbies toch naarstig bezig nietszeggende topics te posten?)

[Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 13-04-2003 15:36]


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-04-2003 15:35 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 13 april 2003 15:31 schreef Shadow_Smile het volgende:
Toen ik vorig jaar 112 belde voor een fietser die vlak voor mijn auto op z'n smoel ging, duurde het 23 min voor de politie er was en zo'n 45 min voor een ambulanse terplekke was
Wow, dat is wel heel erg belachelijk lang.

Paar weken terug werd er bij ons tegenover ingebroken in een winkel. 's Nachts werd er een ruit ingetrapt en sprong er iemand naar binnen. Politie (0900-8844, niet 112) gebeld.. binnen 30 seconden na het pakken van de telefoon stond de politie voor de winkel. Helaas was de inbreker er toen ook al vandoor (kassa gepakt en weg), maar hij had echt niet langer bezig moeten zijn.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen