|
Auteur: |
|
|
Op de site van de Heineken Music Hall las ik dat Rammstein daar op zal treden op 3 en 4 december. De voorverkoop begint 8 september en de kaartjes kosten 67,5 piek. http://www.heinekenmusichall.nl/index2.html?flash=1&item=programma Heads I win, tails you lose |
|
DAAR WIL IK HEEN!!!!! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
egwel.. fucking duur man.. als het goedkoper was had ik ook wel ff een kijkje genomen.. God hates us all ! God hates us all ! |
|
De prijs vind ik nog wel meevallen. Voor het concert van Kiss, in Utrecht, moest ik ook 67,5 piek betalen + 5,5 piek servicekosten. En ik weet nog steeds niet wie de support act was. En Iron Maiden de laatste keer met Megadeth was ook 60 piek (excl. servicekosten) Ik ga er wel heen. Heads I win, tails you lose |
|
Vanmorgen kaartjes gekocht voor de maandag; nog schijnbaar (net) op tijd, want de meneer van het postkantoor wist te vertellen dat het storm liep... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
damn..dan is het nu zeker al uitverkocht?? trouwes, wel een kutdag die maandag, hadden ze het niet beter vrijdag/zaterdag kennen doen I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
quote: Tja... en voor sommigen komt maandag wel weer goed uit je kunt niet iedereen tevreden stellen. Tip: probeer het via de online ticketservice; dan kom je op een wachtlijst en als er dan mensen hun kaartje niet op tijd afhalen, wordt er contact met je opgenomen (mits je niet te laag op de wachtlijst staat natuurlijk ) If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
hmz heb net kaarten besteld via ticketservice, neem aan dat het dan nog niet is uitverkocht? |
|
Ik heb zaterdag kaartjes gehaald ... zit je een weekendje lekker op center parcs moet je gvd vroeg je bed uit omdat je zeker wilt zijn dat je kaartjes hebt |
|
Center Parcs? Paul toch.... |
|
quote: goh ,dat had ik al eerder gehoord maar je hebt idd gelijk |
|
BIERTJE oops.... |
|
quote:Was voor de rest anders een zwaar relaxed weekend ... lekker in het subtropisch zwemparadijs gezwommen en 's avonds lekker met een biertje erbij gebarbecued met vrienden. Prima toch ??? |
|
quote:Jij wel |
|
Rammstein ist AUSVERKAUFT!!!! |
|
Verdammt nog mal Die blöde schweinen !! |
|
Jaah ik heb lekker kaarten! |
|
quote: Ja.. hm.. of niet natuurlijk.. trouwens -> napalm death is in de plaats van pantera... zal wel ff in een ander topic fixen, anders bekijkt niemand dat (of is dat al bekend) ? God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote:Nog ff en het is z'n geld waard I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
Index / Concerten |