|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarom laat je haar niet hier komen ?? |
|
quote: omdat hij al engels kan, en zij nog niet... ?? MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Oww-da's echt wel klote...misschien eens info vragen aan de Engelse ambassade in Nederland? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Neem de boot of anders de tunnel Bazzio Attacks!!! |
|
Is wel moeilijk, wij hebben ooit eens geprobeert om aan een meisje... naja, vrouw moet ik eigenlijk zeggen uit zuid-afrika een verblijfsvergunning voor nederland te krijgen. Ze is hier nu nog steeds illegaal.. Maar het is ontzettend moeilijk als je zelf uit een 'rijk' land komt, en zij zei dus dat het in nederland het makkelijkst was, en zelfs hier lukt het niet. Het is natuurlijk wel mogelijk dat je in het huwelijksbootje stapt, en als je ik geloof 5 jaar getrouwd bent krijg je een vergunning (ik heb het nu over the U.K.). Misschien zou zij eens kunnen informeren, volgens mij moet je een goede reden hebben.. ik weet wel.. it isn't easy! Maja, wie wil er dan ook naar engeland??? Het bier is daat ontzettend duur, de peuken ook.. en je mag niet .. ;] God hates us all ! God hates us all ! |
|
Ik ben Straight edge dus dat is geen probleem. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ok.. hey, verder weet ik het ook niet. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Gewoon echt goed je best doen... God hates us all ! God hates us all ! |
|
Thanx I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Euh, voor het weer hoef je het in ieder geval niet te laten! |
|
quote: Idd, het is daar net zulk takkeweer als hier Maar xnegatief, je bent niet verhuis toch? Dus veel heb je niet aan onze hulp gehad |
|
Verveel je je snaack? |
|
een beetje.. Ik beloof dat ik niet langer onnodig topics omhoog zal schoppen |
|
Iets zegt me dat je uit je lul nekt .. |
|
nou.. ik ben nu wel weer uitgespeeld dussuh het omhoogschoppen houdt weer ff op |
|
Schop maar omhoog President Niksen. Hebben de moderators ook wat te doen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Sluit het dan in ieder geval voor Neggie, ik zou hem niet graag willen zijn op dit moment als-ie dit topic ziet. |
|
edit (misschien mocht ik dit niet zeggen van haar ) [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 03-12-2002 19:49] |
|
FOTO!! (Hey als je voor iemand naar een ander land gaat wil ik je ook voor gek kunnen verklaren of niet) |
|
Volgens mij moet er getrouwd worden voor n wettelijke immigratie? Niet? |
|
Ik zeg niks. |
|
kan je niet zomaar in engeland gaan wonen? Waarom niet? hmmpfh? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik ga wel mee! |
|
quote: volgens mij kan het vrij makkelijk hoor, in engeland gaan wonen. gewoon een visum/ verblijfsvergunninge aanvragen. als je een goede opleiding hebt en geen strafblad doen ze er helemaal niet zo moeilijk over volgens mij. ik heb wel een beetje mazzel. Mijn vriendje is canadees, en als alles goed blijft gaan etc. verhuis ik misschien wel naar canada. nu is mijn pa daar geboren en kan ik dus zonder problemen een paspoort krijgen |
|
op http://www.minbuza.nl/ kan je veel vinden immigratie en exfiltratie hehehe Engeland is niet zo moeilijk voor een eu burger, je mag er volgens mij zelfs al gaan wonen en dan pas de procedere starten. succes in iedergeval |
|
Hoe zit het momenteel eigenlijk met de vluchtelingencrisis in het zuiden van Europa? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |