IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Internal Suffering Volgende pagina
Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 13-04-2003 21:55 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Ik weet niet of er al een topic is van deze band, maar okee. Deze op en top Death metal band verdiend een nieuwe topic.
Hun eerste cd is opnieuw uitgebracht en terecht, want hun mini en de laatste cd Chaotic Matrix zijn een must-have.
En last but not least treden ze op bij Zware Metalen festival deel II, gaan dat zien, want deze band bezorgd mij kippenvel.
Zorg dat de kaarten zijn uitverkocht van dit festival, en dat deze band voor een volle zaal speelt, deze band dient gehoord te worden. En het ZM festival deel II succes ermee. Deze jongens heersen.

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 13-04-2003 21:56 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Ik ken de hele band niet.
Toch maar eens gaan checken dan.

TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 16-04-2003 23:32 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Als Herr Krieg het gaaf vind zal de band wel het niveau hebben van een lintworm met het down-syndroom.

Net als Herr Krieg zelf overigens.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 17-04-2003 1:23 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 23:32 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Als Herr Krieg het gaaf vind zal de band wel het niveau hebben van een lintworm met het down-syndroom.

Van waar deze vijandigheid?

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 17-04-2003 11:37 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik heb internal Suffering ooit beluisterd en ik vond het weinig speciaal geloof ik. Volgens mij stak het stemgeluid mij tegen.

Ik hoor het op ZM Fest II wel weer aan.

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 17-04-2003 20:02 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 23:32 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:

Nee de Deathcult is een paradijs op aarde.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 17-04-2003 20:02 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

als krieg het leuk vind, dan check ik het wel ff

"This one is older than shit, heavier than time!"

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 17-04-2003 20:04 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2003 20:02 schreef 0Tolerence het volgende:
als krieg het leuk vind, dan check ik het wel ff

He OTolerence wat vind jij van Nefas?

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 17-04-2003 20:21 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2003 20:04 schreef Heer Krieg het volgende:
He OTolerence wat vind jij van Nefas?

Ken het niet

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 17-04-2003 23:24 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

De recensie van de re-release:
http://www.vampire-magazine.com/reviews.asp?id=1766

Men kan ook meteen doorklikken naar de andere recensies die we van Internal Suffering hebben, waaronder ook de orginele release van "Supreme Knowledge Domain".

En off-topic, zelfs een recensie van de nieuwe Nefas hebben wij.
http://www.vampire-magazine.com/reviews.asp?id=1774

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-07-2003 13:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zo net van Snaack kopietjes van Internal Suffering cd's ontvangen

BIG FUCKING HEERSCH!

Minpuntje : productie, maar verder DIKKE VETTE HEERSCH.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-07-2003 15:27 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 13:51 schreef Jenje het volgende:
Zo net van Snaack kopietjes van Internal Suffering cd's ontvangen

BIG FUCKING HEERSCH!

Minpuntje : productie, maar verder DIKKE VETTE HEERSCH.

Deze band beukt idd als de ziekte

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 09-07-2003 15:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 15:27 schreef 0Tolerence het volgende:
Deze band beukt idd als de ziekte
Eg wel
Gewoon heerlijk ziek en rof!

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 09-07-2003 15:47 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Wederom een klasse ontdekking van het terziele gegane label Qabalah/Repulse. Inderdaad erg vet! Jammer dat de productie op het debuut een beetje de mist ingaat maar anders idd klasse band.

Zelf kijk ik erg uit naar de Verminous release via Xtreem Music (vroegere Repulse). Dave Rotten heeft er me weer een band uitgepikt. Check die mp3, niet te doen gewoon

[Dit bericht is gewijzigd door Wolveken op 09-07-2003 15:48]

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 09-07-2003 16:22 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Was erg tof om die gasten live te zien raggen.

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 09-07-2003 16:23 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 9 juli 2003 16:22 schreef McDoom het volgende:
Was erg tof om die gasten live te zien raggen.

McDeath?

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 09-07-2003 16:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 16:23 schreef rajackar het volgende:
McDeath?
LOL, zo zie je maar wat een poser het is dat rare kale mannetje met die megasmile van oor tot oor

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 09-07-2003 16:28 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 16:23 schreef rajackar het volgende:
McDeath?
Hou het maar op McMetal dan.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 09-07-2003 16:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 16:28 schreef McDoom het volgende:
Hou het maar op McMetal dan.
Ik hou het op McCheesy

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-07-2003 16:33 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 16:30 schreef Jenje het volgende:
Ik hou het op McCheesy

Ik op McPoser

En idd, Internal Suffering heerscht

Ze zijn bezig met een nieuw album, komt oktober/ november uit op displeased.. Ik hoop dat de productie wat beter is, maar ik kijk er erg naar dit album

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 09-07-2003 18:52 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Ik krijg het er gewoonweg niet warm van. Ja het ragt en ja het beukt maar afwisseling is ver te zoeken, zoals het ene nummer eindigd gaat het volgende weer door.
Die cd Chaotic matrix of zoiets dat vond ik paar numemers leuk om te horen en daarna had ik er wel weer genoeg van.

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Captain Winter War
OLD MAN'S CHILD en EMPALIGON kunnen echt samen.
Usericon van Captain Winter War
Posted 09-07-2003 18:58 by Captain Winter War Wijzig reactieProfiel van Captain Winter WarQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 18:52 schreef No Nonsense het volgende:
Ik krijg het er gewoonweg niet warm van. Ja het ragt en ja het beukt maar afwisseling is ver te zoeken, zoals het ene nummer eindigd gaat het volgende weer door.
Die cd Chaotic matrix of zoiets dat vond ik paar numemers leuk om te horen en daarna had ik er wel weer genoeg van.

Die zanger heeft 'n maand stage gelopen bij 'n varkenshoeder.

GODLESS NORTH buy it now.

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 09-07-2003 18:59 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 18:58 schreef Captain Winter War het volgende:
Die zanger heeft 'n maand stage gelopen bij 'n varkenshoeder.

Zo klinkt tie ook.

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 09-07-2003 19:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 18:52 schreef No Nonsense het volgende:
Rare tukker ...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 17-05-2004 16:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Weet iemand wanneer hun nieuwe album uit komt? (geproduceerd door Erik Rutan )

meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 17-05-2004 20:06 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Vind het ook wel wat hebben...Klinkt best lekker!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com