![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
ik heb er ook hier en daar wat van staan ![]() een van die lui hoort zelfs graag Heavy Metal, ik ben hem voro het eerst enkele jaren terug tegengekomen op een Saxon concert, grisj lang haar, band rond zn kop, en grizje baard. Geeneen die er zo Heavy uit zag als die kerel Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
post er eens wat teksten van dan! Zenial ![]() |
|
quote: pfoei, ik ken dus geen "antwaartps" typen dus hopleijk wil IG of iemand anders er wat over zeggen.maar de teksten varieren van diepzinnig tot "wij zijn voor den antwerp" (voetballen).iedereen krijgt er van langs ook "hollanders" nen bus vol hollanders", fransen, johnnys, het publiek ("gullie zijt't stoemst publiek dat we ooit hebben gehad") enz enz. hier staan wat teksten: http://www.letssingit.com/katastroof-vblmc.html [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 14-04-2003 15:18] ![]() |
|
ik heb hier ook nog ne link tis eigenlijk gewoon die mannen hun site bij downloads klikken op teksten. www.katastroof.be ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Trooper op 22-04-2003 12:55] ![]() |
|
katastroof is gewoon DE antwaarpse groep, die hebben geen enkel lieke waar ik na ni van kan geniete. ![]() ![]() ![]() |
|
als echte belg vind ik dit erg leuk live ook erg lachen Do androids dream of electric sheep? ![]() |
|
Soms vind ik ze wel grappig,maar om er nu écht een plaat van te kopen... #de ooilige giëst ei moooi verrast!# ![]() Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
Wij zijn de jagers en wij jagen altijd oep de wijve wij goan ni slapen veur der eentjen in ons beddeke leit Wij zijn de jagers en wij jagen altijd oep de wijve wij jagen 's avonds in de straten in de stamenee ![]() ![]() Booze 'n Metal ![]() |
|
quote: Ik als echt Nederlander ook (en zeker ook over "Een bus vol Hollanders"). vraagje: Ik ken alleen de beste 1 en 2. maar ik wil nog wel cd's van hunnhebben. aanraders? en hoe is het solomateriaal van "Juul krapuul" (volgens mij de Metalhead in Katastroof ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 11-05-2003 19:29] ![]() |
|
hehe heel veel ken ik er niet van , maar het bekendste is toch wel : "ZUIPEN ZUIPEN DA KAN IK GOE , DA KAN IKKE BLINDELINGS EN MET MEN OGEN TOE" ![]() ![]() |
|
quote: awel kzen blij dater nen topic ovr is:p ik heb zeker aanraders dendrol van janus is ZALIG en (m)oraalridders is ook wel lache:p het solo werk van juul daar wetek nix van mr da kan ni slecht zen:p ![]() |
|
![]() zuipen zuipen da kannekik goe da kannekik zelfs met mijn ogen toe en met de wijven niks as last signature ![]() |
|
Katastroof is feestmuziek maar doe mij maar De Dolfijntjes, nog veel betere feestmuziek ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |