|
Auteur: |
|
|
Vrijdag 25 april Artishock te Soest EL Shit (groovende metal a la sepultura en meshuggah) Wackmobil (nu-metal) een avondje springen dusch... Artishock steenhoffstraat 49a Soest http://artishock-soest.nl/upstairs/ entree 4 euro deur open 21.00 [Dit bericht is gewijzigd door Yot op 16-04-2003 13:20] |
|
Ik heb El Shit toevallig gisteren (13-4) hier in goes in het beest zien staan, en ondanks het feit dat ik niet van nu-metal hou, moet ik zeggen dat ze met kop en schouders boven de andere 3 bands uitstaken, ondanks hun nog jeugdige leeftijd. 't is zwaar Korn geinspireerd dat wel, en het klinkt als een soort Korn met Kloten. De opname kwaliteit van de demo is inderdaad helaas bedroevend slecht. Maar verder een puike live-preformance hoor. |
|
vrijdag aanstaande alweer! |
|
Halleluja. Dit slaat nergens op. |
|
Hmm.., Heb El-Shit een tijdje terug op zien treden op Bleekpop in Doetinchem... Muziek was erg ok, maar djiez.., Die zanger had de podium-uitstraling van een natte krant! Kan ook aan dat specifieke optreden liggen, dunno, maar t zag er niet uit... Muziek was ok though! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Index / Concerten |