|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Is toch zo'n oostblokband? Zenial |
|
MBMarduk geloof ik. |
|
geweldig band... |
|
Ik heb 1 plaat van ze: Zaginatiot Grad (Lost City). Is op z'n tijd wel eens leuk om te luisteren. Behoorlijk extreme shit. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Heel lang geleden een nummer genaamd Psalme gehoord. Kan het zo snel niet voor gehoor halen... Hakkuh |
|
ze hebben er maar twee geloof ik Macedonian Darkness and Evil , en Zaginatiot Grad ik zou nu een foto kunnen scannen waar ik een baltak shirt droeg haha Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Ja ze komen uit macedonie, deed me qua geluid een klein beetje aan ragnarok denken. 't is zalig bruut snel maar ik weet dus verder ook niet zoveel van ze maar daar moet dus verandering in komen.... |
|
quote: Komen ze eigenlijk niet uit Australie? Staat me zoiets van bij. Kan het mis hebben. Hun teksten gaan iig wel over de geschiedenis van Macedonie. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: @ Sletgeit: nee hoor, zal wel komen omdat ik een afwisseling had met o.a. Warriro_of_Odin in de vorige BALTAK topik. Daar stelde ik dus hetzelfde als wat hier gezegd wordt nl. Macedonie <---> Australie W_o_O (d8 ik) zei toen de hoofdfiguur in die band idd australisch is van Macedonisch afkomst en DUS over Macedonie schrijft en zingt. Hun laatste album heete "Kral Na Dva Svetoi". //edit G00chel ff op "baltak", die staat er bol van. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 14-04-2003 17:47] |
|
Het debuut heet Macedonian Darkness and Evil Australische band cd uit op Battlegod Productions (=uitverkocht aldaar), de teller staat momenteel op 3 of 4 albums geloof ik. |
|
Behoorlijke over-the-top black metal met vreselijk hese vocalen. Volgens mij wel OK (aldus de pretenties niet waarmakend, helaas). Is wel een tijdje geleden dat ik het voor het laatst gehoord heb -- de eerste plaat is meteen de enige die je nodig hebt. |
|
lekker rauw en snel. En toffe vocalen one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
ik had twee cd's van baltak... maar die zijn bij de vorige opruiming de deur uitgegaan... saaie muk... |
|
Van de week nog aangehad, raast en giert exxxtreem hard door, de opener hakt er gelijk al geweldig in, m.i. het beste nummer van de plaat. |
|
"Baltak" Heerlijke extreme zooi uit de Balkan ja...Zo erg fijn zijn als iemand het eerste album "Macedonian Black Metal Darkness and Evil" wilt verkopen...Ben bereid 30 euro voor het album te betalen ALS hij in perfecte staat is.. Ik heb de andere 3 albums al en had deze maar ben hem kwijtgeraakt. Zoek er al een hele poos naar. Dus...wie?? "De hemel was vol gekrijs en de duisternis scheurde uiteen." |
|
quote: Boel geld voor die cd maar die van mij hou ik voor dat bedrag nog. Probeer eens online te zoeken. Ik weet eigelijk wel zeker dat ie voor minder te vinden is. |
|
Poos geleden dat ik het hoorde, vond er toen in elk geval geen flikker aan.. |
|
Karan, als je die Baltak cd nog zoekt geef dan even je emailadres, iemand die ik ken wil er wel van af (ik heb 'm zelf niet). |
|
quote:Wel aardige snelle vuige screamy black. Wel typerend dus het is wat wennen. Verre van bijzonder verder. De CD die ik er van had is alweer verder getrade. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Toevallig weer voorbijkomend in de playlist vanavond. Opzienbarend is het niet maar de extremiteit van Baltak is nog steeds een pluspunt waardoor ze wat mij betreft boven de meute uit blijven steken. Fijne band. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Heurige balzak. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: |
|
quote: Volledig mee eens! Moet ik ook maar weer eens opzetten. Kikadewado |
|
Lees net op facebook dat er een nieuw album aankomt. Ben erg benieuwd www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ow! Vetjes wel! Baltak heeft zo'n enorm fijne, bijna nooit geëvenaarde, agressieve sound. Daar lust ik best nog wel een nieuwe plaat van. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |