IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Baltak Volgende pagina
Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 14-04-2003 16:40 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Ik heb gisteren bij 'n maat van me een cd van een band die baltak heet gehoord (volgens mij was de naam iets met "Macedonian" en "Evil" erin... )

En dat klonk best wel fucking fijn eigenlijk, maar de website is nogal summier met info, heb iemand wat meer info over ze?

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 14-04-2003 16:43 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Is toch zo'n oostblokband?

Zenial

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-04-2003 16:43 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

MBMarduk geloof ik.

hammer
Usericon van hammer
Posted 14-04-2003 16:43 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

geweldig band...

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-04-2003 16:44 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik heb 1 plaat van ze: Zaginatiot Grad (Lost City). Is op z'n tijd wel eens leuk om te luisteren. Behoorlijk extreme shit.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 14-04-2003 16:45 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

Heel lang geleden een nummer genaamd Psalme gehoord. Kan het zo snel niet voor gehoor halen...

Hakkuh

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 14-04-2003 16:47 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

ze hebben er maar twee geloof ik
Macedonian Darkness and Evil , en Zaginatiot Grad

ik zou nu een foto kunnen scannen waar ik een baltak shirt droeg haha

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 14-04-2003 16:48 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2003 16:43 schreef Zenial het volgende:
Is toch zo'n oostblokband?

Ja ze komen uit macedonie, deed me qua geluid een klein beetje aan ragnarok denken.

't is zalig bruut snel

maar ik weet dus verder ook niet zoveel van ze maar daar moet dus verandering in komen....

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-04-2003 16:53 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2003 16:48 schreef Dargull het volgende:
Ja ze komen uit macedonie, deed me qua geluid een klein beetje aan ragnarok denken.

't is zalig bruut snel

maar ik weet dus verder ook niet zoveel van ze maar daar moet dus verandering in komen....

Komen ze eigenlijk niet uit Australie? Staat me zoiets van bij. Kan het mis hebben. Hun teksten gaan iig wel over de geschiedenis van Macedonie.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 14-04-2003 17:39 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2003 16:53 schreef NecRobert het volgende:
Komen ze eigenlijk niet uit Australie? Staat me zoiets van bij. Kan het mis hebben. Hun teksten gaan iig wel over de geschiedenis van Macedonie.

@ Sletgeit: nee hoor, zal wel komen omdat ik een afwisseling had met o.a. Warriro_of_Odin in de vorige BALTAK topik.
Daar stelde ik dus hetzelfde als wat hier gezegd wordt nl. Macedonie <---> Australie
W_o_O (d8 ik) zei toen de hoofdfiguur in die band idd australisch is van Macedonisch afkomst en DUS over Macedonie schrijft en zingt.
Hun laatste album heete "Kral Na Dva Svetoi".
//edit
G00chel ff op "baltak", die staat er bol van.

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 14-04-2003 17:47]

Menschenfeind
Usericon van Menschenfeind
Posted 10-06-2003 19:11 by Menschenfeind Wijzig reactieProfiel van MenschenfeindQuote dit berichthttp://www.aphelium.com

Het debuut heet Macedonian Darkness and Evil

Australische band cd uit op Battlegod Productions (=uitverkocht aldaar), de teller staat momenteel op 3 of 4 albums geloof ik.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-06-2003 19:13 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Behoorlijke over-the-top black metal met vreselijk hese vocalen.

Volgens mij wel OK (aldus de pretenties niet waarmakend, helaas). Is wel een tijdje geleden dat ik het voor het laatst gehoord heb -- de eerste plaat is meteen de enige die je nodig hebt.

Sater
Usericon van Sater
Posted 10-06-2003 19:18 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

lekker rauw en snel. En toffe vocalen

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 10-06-2003 19:19 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

ik had twee cd's van baltak... maar die zijn bij de vorige opruiming de deur uitgegaan...

saaie muk...

Menschenfeind
Usericon van Menschenfeind
Posted 10-06-2003 19:23 by Menschenfeind Wijzig reactieProfiel van MenschenfeindQuote dit berichthttp://www.aphelium.com

Van de week nog aangehad, raast en giert exxxtreem hard door, de opener hakt er gelijk al geweldig in, m.i. het beste nummer van de plaat.

Karan
Usericon van Karan
Posted 12-05-2005 18:52 by Karan Wijzig reactieProfiel van KaranQuote dit bericht

"Baltak" Heerlijke extreme zooi uit de Balkan ja...Zo erg fijn zijn als iemand het eerste album "Macedonian Black Metal Darkness and Evil" wilt verkopen...Ben bereid 30 euro voor het album te betalen ALS hij in perfecte staat is..
Ik heb de andere 3 albums al en had deze maar ben hem kwijtgeraakt. Zoek er al een hele poos naar.
Dus...wie??

"De hemel was vol gekrijs en de duisternis scheurde uiteen."

morthvarg
Usericon van morthvarg
Posted 12-05-2005 20:16 by morthvarg Wijzig reactieProfiel van morthvargQuote dit berichthttp://leprechaunium.cjb.net

quote:
Op 12 mei 2005 18:52 schreef Karan het volgende:
"Baltak" Heerlijke extreme zooi uit de Balkan ja...Zo erg fijn zijn als iemand het eerste album "Macedonian Black Metal Darkness and Evil" wilt verkopen...Ben bereid 30 euro voor het album te betalen ALS hij in perfecte staat is..
Ik heb de andere 3 albums al en had deze maar ben hem kwijtgeraakt. Zoek er al een hele poos naar.
Dus...wie??

Boel geld voor die cd maar die van mij hou ik voor dat bedrag nog.
Probeer eens online te zoeken. Ik weet eigelijk wel zeker dat ie voor minder te vinden is.

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 16-05-2005 13:41 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Poos geleden dat ik het hoorde, vond er toen in elk geval geen flikker aan..

tortyr
Usericon van tortyr
Posted 18-05-2005 17:20 by tortyr Wijzig reactieProfiel van tortyrQuote dit bericht

Karan, als je die Baltak cd nog zoekt geef dan even je emailadres, iemand die ik ken wil er wel van af (ik heb 'm zelf niet).

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-05-2005 17:22 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2005 13:41 schreef nuclearwarfare het volgende:
Poos geleden dat ik het hoorde, vond er toen in elk geval geen flikker aan..
Wel aardige snelle vuige screamy black. Wel typerend dus het is wat wennen. Verre van bijzonder verder. De CD die ik er van had is alweer verder getrade.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-04-2011 22:49 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Toevallig weer voorbijkomend in de playlist vanavond.

Opzienbarend is het niet maar de extremiteit van Baltak is nog steeds een pluspunt waardoor ze wat mij betreft boven de meute uit blijven steken.

Fijne band.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-04-2011 23:03 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Heurige balzak.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Pit Beast
Usericon van Pit Beast
Posted 21-04-2011 23:05 by Pit Beast Wijzig reactieProfiel van Pit BeastQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2011 23:03 schreef bastianus het volgende:
Heurige balzak.

Henox666
Back in black
Usericon van Henox666
Posted 22-04-2011 20:20 by Henox666 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Henox666Quote dit bericht

quote:
Op 21 april 2011 22:49 schreef Onweerwolf het volgende:
Toevallig weer voorbijkomend in de playlist vanavond.

Opzienbarend is het niet maar de extremiteit van Baltak is nog steeds een pluspunt waardoor ze wat mij betreft boven de meute uit blijven steken.

Fijne band.

Volledig mee eens!

Moet ik ook maar weer eens opzetten.

Kikadewado

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 27-10-2011 21:44 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Lees net op facebook dat er een nieuw album aankomt. Ben erg benieuwd

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-10-2011 18:23 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ow! Vetjes wel! Baltak heeft zo'n enorm fijne, bijna nooit geëvenaarde, agressieve sound. Daar lust ik best nog wel een nieuwe plaat van.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com