IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : dimension seven
stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 14-04-2003 19:51 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

wa vinde jullie van deze band?

kheb een cd gekregen voor me verjaardag (met handtekening van de bassist erop) en kvind het wel goeie muziek

kheb ze nog nooit live gezien , ze speelde in het voorprogramma van soulfly hoorde ik van vrienden van mij die daar heen waren.

maar kennen jullie ze? wat is jullie mening over deze band?

I am the 1%.

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 14-04-2003 19:53 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Heb ze afgelopen vrijdag live gezien in de Willemeen, was mee met vrienden, en als is het mijn muziek smaak niet, ik vond het wel leuke muziek
Heb al aan vriend gevraagd of ik cd keer mocht lenen

(Was zelf ook al van plan om er topic over te openen )

stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 14-04-2003 19:54 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

hehehe...

I am the 1%.

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 14-04-2003 19:55 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Komen binnenkort hier in de buurt, ik ga niet wat er komen allemaal kutmensen, en een onwijs klotebandje in het voorprogramma. Nu-metal is slecht.

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 14-04-2003 19:56 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

t klinkt niet als Nu-Metal, ik vind het wel wat hebben...

I am the 1%.

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 14-04-2003 19:56 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Ik heb ze gisteren live gezien, best aardig, doch behoorlijk eentonig naar een aantal nummers, wel aardig, meer niet.

http://www.zwaremetalen.com/recensie/1200.html

voor de rest van m'n mening (heb 'm toevallig net op de fp gezet).

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 14-04-2003 19:57 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2003 19:56 schreef stoomfiets het volgende:
t klinkt niet als Nu-Metal, ik vind het wel wat hebben...

zitten wat Death invloeden door idd.

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 14-04-2003 20:03 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Ik heb ze één keer gezien, vond het wel geinig maar niet bijzonder.

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 14-04-2003 20:50 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ze openden Matalfest vorig jaar..

Ik vond ze niet speciaal, maar t was ook niet zo erg dat ik weg liep..

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-04-2003 20:56 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 14 april 2003 19:55 schreef Sjaan het volgende:
Komen binnenkort hier in de buurt, ik ga niet wat er komen allemaal kutmensen, en een onwijs klotebandje in het voorprogramma. Nu-metal is slecht.

2x live gezien en het is idd om te huilen

technisch overigens wel goed maarjah...

Je moeder.

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 14-04-2003 21:34 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Ik heb ze een keer live gezien toen ze nog net geen plaat uit hadden, en toen vond ik het behoorlijk nu-metal. Vooral waren er de nodige raakvlakken met een band als Coal Chamber. Wat ze nu doen, ben ik niet van op de hoogte.

Touché, pussycat!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-04-2003 23:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

coalchamber rippoff, totaal onorigineel en sinds ze bekend zijn ook nogeens te arrogant voor woorden. kortom ben blij dat die hype alweer voorbij is.

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 14-07-2005 15:36 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Jammer dat ze al een tijdje niet meer bestaan.

Eerste cd is idd beetje Coal Chamber / Soulfly / weet ik veel.. Tweede cd is lekkere brute terror-metal ofzo. IIG erg lekker. Heb t maar weer eens opgezet (vandaar dat ik deze oude koe weer eens naar boven haal)

Inter faeces et urinam nascimur

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 14-07-2005 15:40 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 14 april 2003 23:34 schreef ghoulliette het volgende:
coalchamber rippoff, totaal onorigineel en sinds ze bekend zijn ook nogeens te arrogant voor woorden. kortom ben blij dat die hype alweer voorbij is.
Arrogant??? Jeetje.. ik ken Harry & Petra al vanaf mn 16e ofzo.. juist erg vriendelijke en toffe lui hey..

Die laatste plaat van D7 (die ze bij Harrow hebben opgenomen) von'k erg gaaf, heb em zelf niet, maar daar vaak beluisterd in de studio. Lekker geexperimenteerd ook met de manier van opnemen. I like that Agressie spatte er af hehe

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-07-2005 15:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ghoullie heeft gewoon geen handtekening gekregen

BringerOfLight
Lampekap
Usericon van BringerOfLight
Posted 14-07-2005 15:48 by BringerOfLight Wijzig reactieProfiel van BringerOfLightQuote dit berichthttp://www.nattedozen.nl

oooh ging het alleen om de handtekening................

You can either agree with me, or be wrong.

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 14-07-2005 16:03 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 14 juli 2005 15:45 schreef Jenje het volgende:
Ghoullie heeft gewoon geen handtekening gekregen

Groupiette weer...

(grapje hoor, kvind er best aardig )

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-07-2005 12:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2005 15:40 schreef FRNK het volgende:
Arrogant??? Jeetje.. ik ken Harry & Petra al vanaf mn 16e ofzo.. juist erg vriendelijke en toffe lui hey..

Die laatste plaat van D7 (die ze bij Harrow hebben opgenomen) von'k erg gaaf, heb em zelf niet, maar daar vaak beluisterd in de studio. Lekker geexperimenteerd ook met de manier van opnemen. I like that Agressie spatte er af hehe

whaha, 2 jaar oude post van mij, maarre King Locust heeft vorige maand de arrogantie bevestigd die er toen ook al was (leden van D7).

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 17-07-2005 12:16]

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com