|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ze spelen ook op utbs Trieste gast |
|
[offtopic] is daar al wat meer over bekend btw?[/offtopic] Je moeder. |
|
AKRIVAL (Berlin) BAEL (Fra) CORPUS CHRISTII (Por) GOSFORTH (Ita) IMPIETY (S´pore) KERBEROS (Hol) PRIMORDIAL (Ire) SALACIOUS GODS (Hol) SKYFORGER (Lav) TAAKE (Nor) ZEMIAL (Aus) MISANTHROPY (USA) DIES ATER (Ger) IN AETERNUM (Swe) ZARATHUSTRA (Ger) AZAGHAL (Fin) DESTRÖYER 666 (Aus) NEMESIS OCULTA (Mex) Trieste gast |
|
Zemial? Heersch! Maarja die zie ik dit jaar wel in den pazzop Ik, Wil Schuurman |
|
wat een heersende line-up. |
|
quote: Je moeder. |
|
zeer gave band, lekkere screams. en die line-up................ maar 2 leuke bands (taake kerberos) |
|
quote: Als je Kerberos leuk vindt, dan vindt je Bael ook zeker niet verkeerd. Primordial speelt niet, staat fout vermeld!!!! Waarschijnlijk (zeer waarschijnlijk) komt ACHERON er nog bij, maar dit is een geheim!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Om Misanthropy maar niet te vergeten!!! AAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGHHHHHHHHHH Na wat ik gehoord heb vullen leden van Lugubre de line-up aan rondom de zanger, zelfde zal gelden voor Kerberos!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Is het die Misantropy die ook op de Lugubre/Misantropy split staan? |
|
Yes, heersende cd. Blaast je omver. |
|
Dies wel gaaf ja |
|
quote: bael is zeker ook gaaf, maareh kakker, weet jij hoe dat zit met die kerberos cd? ik heb van meer mensen gehoord dattie het niet doet.. Je moeder. |
|
het is toch ook een tape |
|
heb vrijdag de cd gekocht met nummers afkomstig van 5 verschillende tapes e.d. Je moeder. |
|
quote:Ik heb wel eens iets over gelezen geloof ik nu...Is het een CD-r? Dan moet je ff de CD-sluiten met een CD-brand programma, dat was ie geloof ik vergeten te doen. |
|
ahhhh, dat was het, maar impaled succubus kon hem wel spelen op zn stereo (eventjes) en voor de rest nergens dus zou dat het echt zijn? Je moeder. |
|
Ik weet het niet zeker, maar je kan het altijd proberen... |
|
lukt niet... maar heb em al naar mp3 omgezet en opneiuw gebrandt, dan maar zo... Je moeder. |
|
quote: Niet helemaal waar, zijn nl. de 2 officiele demo's, de split demo met Burning Winds (ARRGHH!!) en 2 unreleashed tracks!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: De laatste release: GENOCIDE MMII a.b is een demo, Plaquestorm is een pro CD-R omdat het label dat nu eenmaal zo wil. Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: JA!!!! Er is maar 1!!! hehehe Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: Heb ik ook gehoor ja, weet ook niet wat er aan de hand is, bij mij doet hij het prima!!! Als er problemen zijn zou ik gewoon het label schrijven!! SMRVinland: ctanic@hotmail.com Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
mooi, bedankt [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 17-04-2003 21:53] Je moeder. |
|
heuj jaapio |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |