|
Auteur: |
|
|
Slechte zanger, matige band. Heb liever Saltatio Mortiis, Corvus Corax en Tanzwut |
|
k vin ze wel ruig, zetten een aardig sfeertje neer wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
misschien ga ik naar sneek, met goddess of desire in het voorprogramma..., maar dan is ook dat festival in heerenveen met god dethroned..., |
|
quote:Hoewel ik het dan weer niet erg zou vinden als In Extremo daar tussen zou staan I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
JAAAA! Tanzwut!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
In Extremo heb ik al twee keer live gezien, heb ze nog gesproken ook, toffe band live Veel van hun nummers kun je ook horen in de versie van Saltatio Mortis en Corvus Corax en zelfs The Mediaevel Baebes, erg leuk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: jaaa Corvus Corax is leuk Nog niet zo heel lang geleden gezien in Amsterdam. Helaas heb ik Tanzwut nog nooit gezien.... |
|
quote: Mmh, da's een mening als een ander, want Tanzwut vind ik een beetje over the top, een beetje te druk enzo... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: tja en tijdens CC op Eurorock vorig jaar stond ik denk ik naast je |
|
hmmm, vrienden van mij moesten een keer met ze spelen. ik ben allergisch voor doedelzakken en mannen in lederhosen, dus dit was niet aan mij besteed. oh ja, de muziek vond ik ook niet echt boeiend Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Een hele poos geleden waren ze ook in Podium Hardenberg. Ik vond dat ze best een aardige show hadden neer gezet. Aleen die zanger ziet er niet uit.(mijn mening) Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!! |
|
heb ze best vaak gezien, vind het een geweldige show....t is me wel opgevallen dat ze in Duitsand veel groter zijn... k ga der zaterdag heen, best wel zin in, hoop dat de fluiter weer de handstand gaat doen dan valt zijn rok omlaag wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
gezien op bospop, na 3 liedjes was het saai aan het worden, begin was wel grappig en ze zien er wel comisch uit maar meer niet... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Nee sorry, weer niet mijn stijl... Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
quote: Wanneer je iemand ferm uit de bol zag gaan op CC dan heb je idd mij gezien , maak uzelve bekend Maar over In Extremo, ze hebben fijne, heel fijne nummers, enkel hun laatste vind ik toch niet zo denderend, luister liever Weckt die Toten, zalige schijf Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik kom 30 mei wel in weert kijken |
|
Heb ze nu opstaan (zelf gecompileerd schijfje). Vind het nogal een eigenaardige band, ze spelen fel varierende muziek. Is wel raar om tussen folk en duitse metal te worden héén en weer geslingerd. I like it |
|
Livereview optreden 2 sep'05 online: http://www.vampire-magazine.com/concertreviews.asp?id=195 |
|
Ik vond ze afgelopen vrijdag vrij weinig boeiend. Heidevolk daarentegen was erg gezellig! Inter faeces et urinam nascimur |
|
Eerder andersom eigenlijk |
|
quote:In extremo rules ( der wind ) |
|
in extromo rules ( der wind ) |
|
Zo'n bizarre dubbelpost heb ik nog nooit gezien... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Index / Concerten |