|
Auteur: |
|
|
Je kunt een brief sturen inderdaad. Is die Marduk store officieel? In dat geval denk ik eigenlijk niet dat ze een rip-off zijn. Dat zou zeer contraproduktief zijn. Enfin -- als je geld over de grens stuurt en het is meer dan (laten we zeggen) een euro of dertig: altijd aangetekend verzenden, kost een paar euro extra, maar dan is het in ieder geval verzekerd! |
|
het was 25 euro voor de longsleeve, incl. verzendingkosten en normaal is de shop onderdeel van blooddawn (www.blooddawn.net) occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Temporary closed. The guy responsible for the store is a part of the Marduk road crew. Store will open up again when the band is back from tour!!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Da's ook nie echt professioneel... |
|
quote: Zijn ze dat ooit geweest dan???? Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
Ik heb er, om eerlijk te zijn, geen idee van... |
|
Geld in een envelop stoppen is zowiezo vragen om moeilijkheden. |
|
quote: Niet als je het slim opstuurt . Ik stop het ALTIJD in een luchtbubbeltjes-envelop, met enkele A4-tjes eromheen. En als ik een CD-hoesje overheb, verstop ik het daarin. En als het naar het buitenland gaat, aangetekend laten verzenden --> het heeft dan priority, komt in een andere postzak terecht, krijgt betere behandeling, etc. |
|
quote: Naar sommige landen is dit niet slim trouwens. Daar gaat het meer van "Hee het is aangetekend dus zal er wel iets waardevols in zitten". En dan verdwijnt je envelop gewoon, ook al is ie aangetekend... Zenial |
|
quote: Gelukkig is aangetekende post dan ook verzekerd. |
|
tot een bepaald bedrag toch? |
|
quote: Hmmm bah, ik lees hier dat het tot € 46,- is verzekerd. Had gedacht dat het meer zou zijn. |
|
ik wikkel meestal een envelop waar giro-afschriften inzitten om geld heen. op die manier zie ja vanuit de buitenkant niet dat er geld inzit en blijft het wel een dunne envelop, zodat de inhoud ook geen nieuwsgierigheid oproept... Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
snap niet dat mensen zoiezo geld opsturen, gewoon acceptgiro laten sturen en anders niet bestellen je ziet het wel weer |
|
quote: Het gaat ook wel eens naar het buitenland schat.... dan helpt een acceptgiro niet, al stuur je er honderd. En een bankoverschrijving van/naar het buitenland is nog twee keer zo duur als iets aangetekend laten verzenden. |
|
Ik doe veel internationale betalingen, en dan is een credit card toch wel errrrug handig. Maar vooral in duitsland snappen ze dat ding vaak nog niet, dus dan heb ik niet veel andere keuze dan geld in een envelop opsturen. Overschrijven kan ook, maar dat kost weer ruim 5 euro dus dat doe ik alleen voor grote bedragen... Zenial |
|
quote:Ik las toevallig net gisteren op nu.nl dat daar een einde aan gaat komen. Dat is toch wel een positieve ontwikkeling. Maar inderdaad.. als je geen andere mogelijkheid hebt om het geld te versturen (en dat komt nogal eens voor) moet je het goed inpakken zodat je niet door de envelop heen kunt kijken. Overigens is natuurlijk de echte vraag waarom iemand naar de Marduk shop gaat voor een shirt, aangezien ze toch drie keer per jaar in 013 staan I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Zenial |
|
naja geen acceptgiro is voor mij geen t shirt, en trouwens wat moet iemand met een marduk shirt |
|
Ik stuur al tijden elke week heel wat geld naar het buitenland, maar heb zelden noemenswaardige problemen. Heel, heel soms verdwijnt er iets. Je moet alleen geen zaken doen met bijvoorbeeld figuren uit Maleisie of de Fillipijnen want dat zijn bijna zonder uitzondering de ergste rip-offs die er bestaan. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
gewoon bij concerten je spul kopen. scheelt verzendkosten en als echte mardukfan ben je toch wel ieder half jaar bij hun optreden aanwezig "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Wel, ik bestel ook altijd met VISA , nooit problemen, maar bij de marduk shop kon je enkel via geld in enveloppe bestellen ! En dat shirt was enkel daar te verkrijgen... (jesus christ sodomized heette het shirt denk ik) occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
Index / Muziek algemeen |