|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door Morning op 15-04-2003 11:46] |
|
Ik vind trouwens die andere 2 nummers beter |
|
Zo, ik heb ook even gestemd. Al is het alleen maar om het gebruikelijke Sky Radio publiek te irriteren I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
OK goeie reden...ik heb ook gestemd. Bij de weg, op 3fm.nl kun je ook mp3's insturen voor "Ongekend Talent". is toch weer een iets betere zender dacht ik zo. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: |
|
quote:Jij als fan van het eerste uur heeft natuurlijk allang gestemd |
|
Hmmz ik heb gestemd. Ik heb toch niet de illusie dat ik true ben . Die andere nummers zijn inderdaad stukken beter. Daar heb je tenminste een redelijk synth geluid. Hmmz gelukkig luister ik toch geen skyradio dus dan hoef ik dat deuntje ook niet te horen |
|
ze hebben ons eraf gehaald volgende week komen we misschien wel weer erop met mp3 die het doet, dus dan moet iedereen ff opnieuw stemmen... ik zal wel wat laten weten hier!!! grtz en bedankt alvast! Stijn |
|
quote: fucking hell ik lig dubbel |
|
quote: wij MOETEN niks! |
|
Ik ook niet SkyRadio |
|
Eerst live zien, dan eventueel stemmen want jullie mp3's beloven (sorry) niet veel goeds. Check jullie wel bij de Metalbattle in de Tagrijn. |
|
quote: Waar de fuck maak je je druk om, opdonderen met die radio zooi, dicht deze topic "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
dat schreeuwde ik al in de 1e post...en die werd toen geweizigd door mr. Claw |
|
quote: gemod door claw "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Dus ik moet voor metal gaan stemmen zodat die op sky radio kan komen... Dit slaat nergens op. |
|
quote: Dat is pas bizar "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: GEWEIZIGD? WTF?? |
|
quote: ja, m'n bericht, er stond gewoon dat hij wel op slot kon, simpelweg omdat het reclame is voor een band en dat waarschijnlijk zeer weinig ZM'ers het programma van Skyradio iets boeit. |
|
Sky radio 100.7 FM. |
|
quote: goh, dat jij de frequentie helemaal uit je hoofd kent |
|
[quote]Op 17 april 2003 20:36 schreef Ellesar of Gondor het volgende: goh, dat jij de frequentie helemaal uit je hoofd kent [/quote) Dat komt door mijn schoonmaakster. Die luistert er naar, en dan hoor ik de hemelse HIM, en ga door het lint. |
|
lol helaas vind ik dat hier wel een slotje op kan, beetje nutteloos topic (geworden) |
|
Ben ik helemaal niet mee eens. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |