IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Barbarian Wrath
Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 15-04-2003 12:14 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Ik zou bij hen iets bestellen. Heeft iem. ervaring hiermee?
Af of aan te raden?

[Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 15-04-2003 12:14]

Je kan me de bout hachelen!

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 15-04-2003 12:23 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Naar wat ik heb gehoord is het een boven-gemiddeld betrouwbare label/mail-order maar persoonlijk heb ik nog geen ervaring met BW.

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 15-04-2003 13:42 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Aanrader. Erg betrouwbaar.

VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 15-04-2003 14:38 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

Opyros is een prima kerel..
aanrader om daar te bestellen...

Heaven, once so proud, look as it comes down

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-04-2003 20:48 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Werd een cd van Countess hier ook niet op uitgebracht? Die heb ik vanmiddag geluisterd. Best gaaf maar op sommige momenten iets te blij.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 16-04-2003 20:56 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Countess heeft daar inderdaad een paar cd's op uitgebracht.

elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 04-01-2004 16:56 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

"Heilig Vuur" van Countess wordt er ook uitgebracht, maar ik kan nergens uit opmaken of die al uit is, of wanneer die uit gaat komen.

Damn, ik wil dat de nieuwe Megiddo uitkomnt...

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 04-01-2004 21:28 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

op de Total Holocaust Records site stond dit, bij de sectie RIPS:

BARBARIAN WRATH (GER)
This fuck gladly sneaks himself free copies of others productions, responds with a void of silence, and has just approved himself as if not a ripoff, a person that I advice noone to deal with. I know other that has experienced the same shit, but then they have been ripoffed for large ammount of CD's, TAPEs etc. Possession productions from Russia and Eldritch Music. FUCK HIM.

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 05-01-2004 14:00 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

en ik blijf altijd maar barbarian breath lezen

Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 05-01-2004 15:13 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

Volgens mij hebben ze ook het nieuwe album van heretic (devilworshipper) uitgebracht. Buitengewoon fantastische plaat overigens!

ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 05-01-2004 15:34 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Barbarian Wrath is gewoon een betrouwbaar label.

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

puist
Usericon van puist
Posted 05-01-2004 20:10 by puist Wijzig reactieProfiel van puistQuote dit bericht

Heb er nog nooit problemen gehad. Is altijd nog binnen een paar dagen na het plaatsen van de bestelling gearriveerd.

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 05-01-2004 20:46 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2004 15:13 schreef Nuclearbastard het volgende:
Volgens mij hebben ze ook het nieuwe album van heretic (devilworshipper) uitgebracht. Buitengewoon fantastische plaat overigens!

Heretic's Black metal Holocaust vond ik vrij saai hoewel het werd omschreven als het smerigste sinds Beherit en Blasphemy en dergelijke.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 19-05-2004 21:51 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Zeg, ik wou wat bestellen daar aangezien bepaalde cd's er zo belachelijk goedkoop zijn, maar weet iemand hoe ik kan betalen? Staat namelijk dit op die site:

RESERVATIONS:
Due to the fact that many people reserve stuff but don´t come through with payment, we will no longer accept reservations UNLESS you pay by Paypal. When ordering you MUST pick 2 alternatives in the case that our updating of The Basar couldn´t keep up with items selling out. To save you cash all prices are calculated for delivery WITHOUT jewel cases. If you need jewel cases mail us to find out about postage rates first.

Duidelijk. MAAR, bedoelen ze met 'reservations' ook bestelling? Of betekend het in dit geval iets anders? Want ergens hieronder staat weer:

CASH IN THE MAIL. We accept cash in €UR and US$. If you wish to send US$ cash e-mail orders@thebasar.org for a price in US$.

BANK DRAFTS are available for residents of the European Union since July 1st 2003 CE. Transfer the money using the EU Standard Form your bank has to "H. Schindler" (IBAN: DE20750500000008246290, BIC: BYLADEM1RBG).

Dit wil dus waarschijnlijk zeggen dat ik ook geld met de post of via de bank (girotel) kan versturen. Welke klopt er nu?

Jullie zijn allemaal negers!

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 19-05-2004 22:40 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Waarom vraag je dat hier?

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 19-05-2004 22:50 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Omdat ik in dit topic zie dat meerdere mensen hier ervaring met deze mailorder hebben. Doh!

Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 19-05-2004 23:33 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

quote:
Op 19 mei 2004 21:51 schreef Meltdown het volgende:
Zeg, ik wou wat bestellen daar aangezien bepaalde cd's er zo belachelijk goedkoop zijn, maar weet iemand hoe ik kan betalen? Staat namelijk dit op die site:

RESERVATIONS:
Due to the fact that many people reserve stuff but don´t come through with payment, we will no longer accept reservations UNLESS you pay by Paypal. When ordering you MUST pick 2 alternatives in the case that our updating of The Basar couldn´t keep up with items selling out. To save you cash all prices are calculated for delivery WITHOUT jewel cases. If you need jewel cases mail us to find out about postage rates first.

Duidelijk. MAAR, bedoelen ze met 'reservations' ook bestelling? Of betekend het in dit geval iets anders? Want ergens hieronder staat weer:

CASH IN THE MAIL. We accept cash in €UR and US$. If you wish to send US$ cash e-mail orders@thebasar.org for a price in US$.

BANK DRAFTS are available for residents of the European Union since July 1st 2003 CE. Transfer the money using the EU Standard Form your bank has to "H. Schindler" (IBAN: DE20750500000008246290, BIC: BYLADEM1RBG).

Dit wil dus waarschijnlijk zeggen dat ik ook geld met de post of via de bank (girotel) kan versturen. Welke klopt er nu?

reserveringen. en ik kan je via de bank betalen aanraden ivm tussentijdse uitverkoop

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 19-05-2004 23:38 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hmmz, bankoverschrijving naar het buitenland is meestal vrij prijzig.

Bazzio Attacks!!!

Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 19-05-2004 23:44 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

binnen europa is het gratis, geen idee trouwens waar dat BW huist...

duitsland dus, geen probleem

[Dit bericht is gewijzigd door Je Moeder op 20-05-2004 0:00]

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 20-05-2004 0:02 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2004 23:44 schreef Je Moeder het volgende:
binnen europa is het gratis, geen idee trouwens waar dat BW huist...

BARBARIAN WRATH
PO BOX 100 710
93007 REGENSBURG
GERMANY

Ik krijg trouwens de indruk dat je er wel extra voor moet dokken (via de bank versturen), want Life-Mailorder (ook Duits) vroeg er ook al extra geld voor. Zou kunnen dat het tegenwoordig altijd geld kost als het naar Duitsland is. Hoop van niet.
Maar ach, anders stuur ik gewoon een envelop met geld naar dat adres.

Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 20-05-2004 0:04 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

dan ben je genaaid hehe

maar het is nog niet zo lang hoor, geloof vanaf dit jaar pas...

Sater
Usericon van Sater
Posted 20-05-2004 10:21 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2004 0:02 schreef Meltdown het volgende:
Ik krijg trouwens de indruk dat je er wel extra voor moet dokken (via de bank versturen), want Life-Mailorder (ook Duits) vroeg er ook al extra geld voor. Zou kunnen dat het tegenwoordig altijd geld kost als het naar Duitsland is. Hoop van niet.
Maar ach, anders stuur ik gewoon een envelop met geld naar dat adres.

Ha, Life Mailorder, heb ik ook nog eens een fikse bestelling gedaan. Maandenlang niks gehoord. Ik dacht dus genaaid te zijn. Maar op een dag was het pakje er toch wel. Maw, ik ken betere mailorders.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-05-2004 10:24 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Deze dwaas zat mij altijd te spammen met z'n blacky releases op ICQ. Of the betrouwbaar is weet ik niet

"This one is older than shit, heavier than time!"

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 20-05-2004 10:53 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2004 10:21 schreef Sater het volgende:
Ha, Life Mailorder, heb ik ook nog eens een fikse bestelling gedaan. Maandenlang niks gehoord. Ik dacht dus genaaid te zijn. Maar op een dag was het pakje er toch wel. Maw, ik ken betere mailorders.

Da's kut voor je zeg, ik had het binnen anderhalve week.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com