|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Foto's van Nightwish Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
ja opeth kom niej eens meer en ut concert in 013 op 5 oktober is veel koewler ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
het is wát? |
|
meeeeeeeeeeer meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer volgend weekend weer |
|
Het was gewoon vet Erg jammer dat Opeth en Godsmack hebben afgezegd, maar ik heb toch nog genoeg goeje bands gezien: Nightwish Corvus Corax Staind Sum 41 Guano Apes Rancid Autumn BoySetsFire Sugarcult AFI Feeder Saybia Lagwagon en de Foo Fighters vielen me nogal tegen, en op Live ben ik een beetje uitgekeken. Het weer viel reuze mee, alleen niet zo slim dat ik m'n tent naast de 24-uurs disco had opgezet Vannacht nog gezellig geslapen op 't station in Utrecht omdat er vanmorgen nog geen bussen naar de stations gingen. Dus nu ben ik wel aan wat slaap toe |
|
quote: KOEWLER, snap dat dan man! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Mooooie foto's!!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik mis nog Stereophonics, The Vandals en The Spades. Maar voor de rest eigenlijk wel die badns die ik ook gezien heb. Foo Fighters was idd niet zo leuk als verwacht... Al met al een zeer vet lowlands gehad en tot volgend jaar Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ik stond vooraan bij de FF en vond het super, Dave heeeeerscht als frontman Jammer alleen dat ik niet kon pitten.. Het was nu eerder "pitten" met al die smurfjes om me heen.. Na 10 seconden had ik de eerste al tegen de grond gebeukt Wat ik gezien heb aan bands (zo ongeveer) -The Mars Volta -Sparta -The Apers/ Frackles -Foo Fighters -Nightwish -Autumn -Bloodbrothers supervet!! -The Spades (wat een SUKKEL die zanger) -Sum 41 (speelden nog een stukje MoP ) -Hot hot heat -Little big fish (ofzo..) -Live -PJ Harvey -Stereophonics -Levellers -Rancid -Boy Sets Fire -Caesar -Sugarcult -AFI -The Vandals -Lagwagon Meer schiet me even niet te binnen.. Veeeel in ieder geval, meer dan ik ooit eerder zag op een festival edit: er schoot me nog meer te binnen [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 01-09-2003 23:22] |
|
quote: idd jah, me ma heb lowlands opgenopmen op 3voor12 en daar zie je echt hoe dom die gast is. Hij schijnt al heel lowlands backstage met andere bands heb zitten kutten Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Voor sukkels zoals hij is met recht het woord POSER uitgevonden Als The Spades nou hemeltergend ruig waren ofzo was zijn gedrag nog enigszins door de vingers te zien (NOT) maar dit was gewoon genant.. |
|
quote:Toch was The Spades de moeite waard Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Heb jij BloodBrothers gezien in India?? Dat was vet zeg!!! Beetje Dillinger Escape Plan achtig maar dan minder metal en meer experimenteler |
|
Ach er staat 'The' voor, dat zegt meestal al genoeg. The Vines, Hives, Strokes, Stripes, enz enz: allemaal dezelfde saaie herrie. Garagerock noemen ze dat geloof ik |
|
Heeft bij Nightwish de geluidsman (en zanger van Finntroll) een nummer meegedaan? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Nee, geen Finntrollers gezien helaas |
|
quote:Nee helaas, ben practisch alleen maar in de Dommelsch geweest en zondag beetje in Alpha. Zondag veeeeeel punk gezien. Kan nu al niet wachten tot volgend jaar Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |