|
Auteur: |
|
|
voor zover ik weet is dat een goeie (heb em nog niet zo vaak geluisterd) Je moeder. |
|
Ja, is gaaf. Vooral het nummer Norse is mooi. Vind hem gaver dan mellom skoggblablabla Life doesn't get much better than this! |
|
Meteen kopen!! super goed! I Find That I Am Not There... |
|
Kopen dat ding. Ik vind het de minste, maar hij's nog steeds bijzonder goed. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
heb hem gekocht, nou moet hij wel goed zijn anders.. I welcome you to a world pitch black |
|
dat is hij, dus slotjuh!!!!! |
|
Ik zou hem aan mij geven |
|
Jaaaaaaaaaaa, gewoon een gestoorde Enslaved met Darkthrone invloeden. Tulus komt ook nog even om het hoekje kijken. |
|
Prachtband, idd. Goed dat ze door al die labelshit zijn now playing: Kampfar: Fra Underverdenen 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Heb deze gisteren toevallig 'herontdekt'. En kan op het eerste zicht niet zeggen of hij slechter of beter is dan "Mellom..." Nu ja, maakt ook niet uit. Je kan me de bout hachelen! |
|
Bestaan ze eigenlijk nog. Is al zo lang geleden dat ik er wat van heb gehoord. Vond het altijd een goede "band". |
|
quote: Hub de Gallier vertelde me net dat hij net een interview met hem heeft gedaan. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Mellom Skoglede Aaser is naar mijn mening de beste. Hij is wat rauwer dan de andere, zogezegd. Ook de moeite waard: Mock, de band waar Dolk voor Kampfar in speelde. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Er zou een bandlid bijgekomen zijn. Er zou een nieuwe CD op komst zijn en na de release hiervan zouden ze klaar zijn voor optredens. Dit heb ik tenminste toch ergens opgevangen. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: dat zou natuurlijk erg heerschend wezen |
|
Kampfar bestaat nog zeker,ik verwacht een dezer dagen het beantwoorde interview terug.Ze hebben nu eindelijk alle rechten van alle releases in eigen handen en de line-up is gecompleteerd zodat er live optredens gespeeld kunnen worden. Ik laat wel weten wanneer het interview online staat Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: jij hebt ook de site bezocht en die 2 tracks gedownload . Ontopic: Kampfar is best een lekkere band, ik zou die cd wel kopen |
|
quote: heb ik ook gedaan ja Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
Index / Heavy Metal |