|
Auteur: |
|
|
Wie kent Jimmy niet (alias Peter Vandenberghe) de grootste grindfreak van Belgie en omstreken die viert zijn verjaardag op 10 mei de bands zijn: Last Days Of Humanity Bowel Stew (IT) Ill Fares The Land Rule Of Thumb Prejudice Mucus Boiling Remains het feest zal van start gaanrond 7 uur in The Frontline, Gent, Belgie www.thefrontline.be rulllllllllllllleeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzz |
|
Jimmy rulezzz!!!! Hij heeft afgelopen zaterdag bij op volle snoeren, nog bij ons op het podium gestaan . Ik zal kijken of ik kan komen, hoewel G(h)ent niet echt naast de deur ligt. He Ronny, het is trouwens niet zo handig om te vragen wie hem kent en dan een foto van hem met een bivakmuts op te plaatsen.. Trouwens, hoe heet die knakker op de achtergrond ook weer? En is dat een vriend van je? Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Ik ken die hele Jimmy niet en Belgie is ook te ver weg (Graspop daarentegen NIET ) |
|
Ik ken de Jimmy wel van ziene, en kheb hem al meer tegen de grond zien liggen dan rechtstaand, al dan niet door eigen toedoen, haha. Je kan me de bout hachelen! |
|
Is dat die gozer die kreupel loopt ?? Die zie je inderaad overal, althans als het death of grind is tenminste. BLASTBEATS FOREVER |
|
Dit is Jimmy (bij een optreden van Agathocles). En ja hij loopt overal rond bij death/grind concerten. Jimmy 4 president! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Yep, dat is hem. Zoals gezegd, je ziet hem overal. Aardige gozer ook, althans dat lijkt me. Die gozer lacht altijd !!! BLASTBEATS FOREVER |
|
quote:Da's Parcival, een uit terneuzen geemigrerde ndlr die nu in Gent rondhangt! Hij is cool. en allen naar Jimmy's feest!!! maar deze keer voer ik hem niet nr huis Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Is Jimmy Nederlander? Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote:neen! lees eens goed mn post! ik heb't over die kerel op de achtergrond in de eerste zin Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Oh ja, en die gast vindt jij cool? Das zo'n gast die een uur in je oor staat te spugen en dan nog niks gezegd heeft. Ik probeer m altijd maar weer te ontwijken. Maar goed het zal best een gezellige vent zijn Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Bwaah, die Parcival is echt zo'n irritante zak zeg... heb m gelukkig al heel lang niet meer gezien, hoopte al dat ie terug was naar dat Terneuzen van m... |
|
""Das zo'n gast die een uur in je oor staat te spugen en dan nog niks gezegd heeft."" Dat doet me toch echt aan iemand anders denken... |
|
Die Parcifal is zeker mijn vriend niet. Hij is het nooit geweest en sinds die toestand op Frontfest! zal ie het ook nooit worden. Die mag gerust naar Terneuzen terug gaan wonen, ik kom hem net iets teveel tegen. Maar Jimmy heerst dat is zo. Waar velen zeuren over de afstand gaat ie overal heen waar ie kan (als het maar grind is). Ik heb Jimmy 2 keer meegenomen naar Fuck The Commerce en daar heb ik geen spijt van gehad. www.thefrontline.be rulllllllllllllleeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzz |
|
Ronny! welke toestand op het frontfest was dat dan? het laatste wat ik van hem gezien heb is dat ie languit op de grond lag van zattigheid! En het is dat ik zelf niet kon anders hadden we met Inhume of Bile ook op Jimmy's grindfeest gespeeld! er kunnen nog veel gasten wat leren van die gozer als het op concertbezoeken aan komt, je komt hem werkelijk overal tegen als er iets bruuts speelt. (hoewel, ik heb hem niet gezien tijdens de Bile, Suppository en Regurgitate tour laatst hehe) [Dit bericht is gewijzigd door Benhume op 19-04-2003 19:25] |
Index / Concerten |