|
Auteur: |
|
|
Wordt aan gewerkt. Onderhoud van Paul. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
hij heeft er net ff uitgelegen, kreeg zeze error: Warning: main(properties/constants.prop.php) [function.main]: failed to create stream: No such file or directory in /home/zm/zwaremetalen/forum/forum_active.php on line 4 |
|
PANIEK !!!!!!! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Sorry. CVS zat te fucken. Nu weer goed. |
|
Ok.. Alles deed opeens heeeeel erg raar.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
AARGGHH, Ik had bijna een hartaanval paul.... Ik dacht heel ff dat ik het echte leven in zou moeten. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 18-04-2003 16:45] |
|
*PAniek ebt weg* I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
CVS is een versie beheer systeem. Ik had wat dingen aangepast en toen een deploy gedaan van de nieuwe code. Ging niet helemaal goed . |
|
quote:Alleen de plaatjes nog niet. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ik zei toch dat dat zoog Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
nu wel |
|
quote:Hell nee, CVS heerst! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: gewoon geen andere mensen aan je code laten komen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Ja maar dat hij gewoon de boel niet update was wel ff kut. Maar voor de rest prima tool. |
|
en ik maar denken dat 'k de computer had gemold ofzo. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote:Ja, dat is wel een vreemde actie. Heb je iets meer details wat er misging en waarom? quote:Tja, dat niemand jouw code nou kan lezen wil niet zeggen dat het niet hardstikke handig en vaak noodzakelijk is dat meerdere mensen aan hetzelfde project bezig zijn... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ONTOPIC alleen Euhm? zeggen!!! Euhm? |
|
quote: heej dat zie ik als een persoonlijke aanval ... Paul, hij plaaagt mij Gewoon gezellig samen programmeren achter 1 bak of een verdeling maken in modules, dat heersct! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
gaan jullie deze tag ook nog uitzetten? |
|
quote: nee, die tag is om tekst te laten zien "as-is", dus met spaties en tabs erin. Dat is handig, ... zolang jij eraf blijft Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: das zeker handig, vooral als je een stukje php/html/java wilt laten zien |
Index / Administration |