IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Malignant Eternal - Alarm
Thyran
Soul of Blasphemy
Usericon van Thyran
Posted 18-04-2003 19:11 by Thyran Wijzig reactieProfiel van ThyranQuote dit berichthttp://www.opgeroth.tk

Ik kan deze Cd van iemand kopen voor vijf euro . Nou wil ik toch eerst weten of het de moeite wel waard is, kent iemand deze cd?

I welcome you to a world pitch black

Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 18-04-2003 19:23 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Bij mij weten, was de eerste cd van hen pure Noorse Black metal, maar volgens mij is daar bijna niks meer van over op Alarm.
Ik heb een nummer gehoord, met meer electronica erin en dus minder Black metal invloeden.

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 18-04-2003 20:05 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Far Beneath the Sun komt ervoor en die is wel erg gaaf. Het debuut Tarnet is echt zeer lastig te vinden, maar wel de moeite van het zoeken waard. Maar goed, als je van wat meer avantgardistische BM houd, zou ik m kopen.

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Thyran
Soul of Blasphemy
Usericon van Thyran
Posted 18-04-2003 20:59 by Thyran Wijzig reactieProfiel van ThyranQuote dit berichthttp://www.opgeroth.tk

het is zo goedkoop dat ik hem niet kan laten liggen.

I welcome you to a world pitch black

Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 18-04-2003 21:28 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2003 20:59 schreef Thyran het volgende:
het is zo goedkoop dat ik hem niet kan laten liggen.

Het is inderdaad goedkoop man, gewoon kopen die hap, ik wou dat ik iets voor een paar euro kon kopen(Death Metal cd b.v.)
Mijn zege heb je.

Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 30-05-2004 12:51 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Waar heb je deze gekocht?
Ik vind het album Alarm en Tarnet zeer heersen.

F*ck hippies

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 30-05-2004 20:06 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Gave band,ben bij het allerlaatste optreden geweest in Oslo enkele jaren terug.Veel nummers van "Alarm" werden ten gehore gebracht
Vind hun tweede cd nog altijd het beste trouwens

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 30-05-2004 20:11 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2003 20:05 schreef Gangrad het volgende:
Far Beneath the Sun komt ervoor en die is wel erg gaaf. Het debuut Tarnet is echt zeer lastig te vinden, maar wel de moeite van het zoeken waard. Maar goed, als je van wat meer avantgardistische BM houd, zou ik m kopen.
Voor de geinteresseerden: van "Tårnet" zijn er 2 versies.De reguliere Hoth records versie en een iets zeldzamere eigen beheer versie met ander cd boekje en andere hoes.Heb zelf beide versies, de eigen beheer versie ooit bij Torgrim besteld lang geleden.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-06-2006 12:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

alarm vond ik wel een leuk album ja, veel bliep maar wel leuk

signature

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 12-06-2006 12:47 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 30 mei 2004 20:11 schreef Hub de Gallier het volgende:
Voor de geinteresseerden: van "Tårnet" zijn er 2 versies.De reguliere Hoth records versie en een iets zeldzamere eigen beheer versie met ander cd boekje en andere hoes.Heb zelf beide versies, de eigen beheer versie ooit bij Torgrim besteld lang geleden.

Bij mij staat gewoon Hot Records trouwens

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com