|
Auteur: |
|
|
Wat vinden jullie van de volgende MCD en CD? Forlorn MCD 1996 The Crystal Palace CD 1996 Head Not Found I welcome you to a world pitch black |
|
Die MCD draai ik nog wel 's. Vooral "A Battle so Bright" en "Heroes" vind ik wel lekker. A Crystal Palace heb ik 1 x gehoord. Kvond 'm minder. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Dat zijn precies de gave nummers, de laatste 2 dag ik toch?! [EDIT] Oh nee, eerste en het laatste [EDIT] [Dit bericht is gewijzigd door Grimnir op 19-04-2003 18:20] |
|
Is dat dezelfde Forlorn als van de cd Hybernation? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ja, hybernation is hun laatste Cd. I welcome you to a world pitch black |
|
Hybernation vind ik wel goed, maar Forlorn en The Crystal Palace heb ik nog niet gehoord. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Krijg hier binnenkort wat mp3 spul van binnen, ben benieuwd! (kan nog even duren, moet uit amerika komen) Op je knie en pijp voor genade! |
|
Hmmm...ja, de CD's zijn moeilijk te krijgen, ik heb op elk een maand moeten wachten. Hybernation viel me niet geheel tegen, maar ik vond Ad Caelestis Res beter. |
|
Ik koop ze allebei voor het lutteloze bedrag van 14 euro! I welcome you to a world pitch black |
|
Ik heb 40 gulen per stuk betaalt...bah! Maar iig ik heb ze! |
|
Dit is nie goe. Stelletje cleane nichten, die zangers. Maar daar hebben er wel meer van in de Black metal. |
|
quote: Ik denk dat je alleen maar Hybernation gehoord hebt, je moet niet zo snel oordelen 'heer' krieg I welcome you to a world pitch black |
|
quote: Het blijft leuk zoals jij de begrippen waarde-oordeel en empirisch oordeel blijft verwarren. Als je nou eens 1 keer zou zeggen: "ik vind dat..." in plaats van "het is zo dat...", zou je misschien al wat minder mensen tegen je in het harnas jagen... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 20-04-2003 20:16] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik heb bij toeval deze band laatst ontdekt (de eerste (M)CD) en ik heb er nauwelijks woorden voor om te omschrijven, geweldig Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
Geweldige band!!! Ken ze al sinds hun eerst cd, en heb ook al hun werk, die laatste cd is perfect opgenomen... iets te netjes misschien, dat oudere werk van hun is nog in een andere studio opgenomen, en had veel meer sfeer, jammer dat dat er een eind uit is. Maar t blijft de moeite waard deze band in de gate te houden, van mij mogen ze nu eindelijk wel eens in Nederland komen touren! |
|
Ken ze al vanaf het prille begin en heb ooit in een grijs verleden de band eens geinterviewd.Heb ze verder 2 keer live gezien in Noorwegen en na de "Hybernation" cd eigenlijk niks meer van gehoord. Ben wel benieuwd waar ze momenteel mee bezig zijn aangezien alle albums de moeite waard zijn. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ben Hybernation en OpusIII Ad Caelestis Res weer eens aan het luisteren en ze blijven heerschen deze band. Hier zaten Gehenna leden in, toch? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Dat nummer "Abuse" blijft heerschen! *swingt mee* Zenial |
|
Zaten Gehenna leden in ja. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Index / Heavy Metal |